Skip to main content
Vraag

Bestellen nieuwe telefoon lukt niet, wat nu?

  • 25 June 2024
  • 6 reacties
  • 49 Bekeken

Ik probeer al 6 dagen om een nieuwe telefoon te bestellen echter lukt dit op geen enkel apparaat en ook verschillende browsers en netwerken bieden geen oplossing. Bellen met de helpdesk is iedere keer hetzelfde riedeltje.… ik moet alles nog een keer met u doorlopen voordat ik het bij de technische dienst kan melden… wie herkent dit probleem en weet hoe het op te lossen is?

Wat voor (fout)meldingen krijg je als je een telefoon wilt bestellen @Telefoon bestellen ?

Ben je wel eerst ingelogd in MijnSimyo voordat je de bestelling wilt doen, er van uitgaande dat je een bestaande klant bent?

 


Ik ben ingelogd en kan alles invullen maar wanneer ik akkoord ben met de voorwaarden en op verder druk blijft het proces daar op steken 


Ik ben ingelogd en kan alles invullen maar wanneer ik akkoord ben met de voorwaarden en op verder druk blijft het proces daar op steken 

Wacht s.v.p. de reactie van een moderator af @Telefoon bestellen , ik kan je helaas niet verder helpen.

Succes.

 


Hi @Telefoon bestellen,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat bestellen van een telefoon niet lukt via Mijn Simyo. 

Ik ben gelijk met je mee gaan kijken op jouw aansluiting en ik zie dat je vanochtend telefonisch contact hebt gehad met een van onze medewerkers. Ik zie ook dat onze technische dienst hier ook naar aan het kijken is. Ik raad aan om het contact via 1 kanaal te bewaren om verwarring te voorkomen. Als mijn collega een terugkoppeling heeft gekregen van de technische dienst zal zij dit ook terugkoppelen aan jou. 

Bedankt voor je hulp @J.D.L.!😊

Groetjes,

Ashley


Beste Ashley, bedankt voor je reactie en ik begrijp dat 1 kanaal overzichtelijker is maar ik krijg geen reacties via whatsapp en telefonisch ben ik niet bereikbaar. De batterij van mijn telefoon is namelijk niet goed meer daarom wil ik ook een nieuwe.


Beste Ashley, bedankt voor je reactie en ik begrijp dat 1 kanaal overzichtelijker is maar ik krijg geen reacties via whatsapp en telefonisch ben ik niet bereikbaar. De batterij van mijn telefoon is namelijk niet goed meer daarom wil ik ook een nieuwe.

Hoi @Telefoon bestellen,

Ik kan begrijpen dat je graag zo snel mogelijk geholpen wilt worden, maar ik zie dat je inmiddels ook contact hebt met onze Webcare afdeling (en zoals @Ashley aangaf is onze technische dienst hier ook naar aan het kijken). Ik wil je daarom toch verzoeken om dat even af te wachten en via ons Webcare kanaal te communiceren. Op dit moment kunnen wij namelijk het proces niet versnellen en op daarnaast kan het voor verwarring zorgen omdat er via meerdere kanalen contact is opgenomen. Bedankt voor je begrip en geduld 😊.


Reageer