Skip to main content

.

Beantwoord

app update niet, wat nu?


Waarom wordt mijn app niet geüpdatet? Ik ben in het buitenland, maar mijn 4g gebruik wordt niet bijgewerkt. Ik kan dus niet zien hoeveel mb's ik nog heb. Straks zit ik weer met een gigantische rekening....

Beste antwoord door Ashley

Hoi @Gnintendo

Bedankt voor je bericht. Zoals @J.D.L. al aangaf is het probleem bekend en zijn wij bezig met het oplossen. Bedankt voor je hulp! ðŸ˜Š

Er was dit weekend een issue op het netwerk waardoor het bijwerken van je verbruik in je Mijn Simyo vertraagd is. Excuses voor het ongemak. Momenteel wordt er hard gewerkt aan het oplossen van dit probleem. De waarschuwingssms'jes worden echter nog wel in real-time verstuurd. Hou deze dan ook goed in de gaten om buitenbundelkosten te voorkomen.

Groetjes,
Ashley

Bekijk originele reactie

2 reacties

JanD
  • Consultant
  • 763 reacties
  • 15 juli 2024

Het is bekend bij Simyo @Gnintendo , aan een oplossing wordt gewerkt.

De SMS-notificatie bij 80% en 100% verbruik werkt wel accuraat, houd die dus goed in de gaten.

 


Ashley
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 600 reacties
  • antwoord
  • 16 juli 2024

Hoi @Gnintendo

Bedankt voor je bericht. Zoals @J.D.L. al aangaf is het probleem bekend en zijn wij bezig met het oplossen. Bedankt voor je hulp! ðŸ˜Š

Er was dit weekend een issue op het netwerk waardoor het bijwerken van je verbruik in je Mijn Simyo vertraagd is. Excuses voor het ongemak. Momenteel wordt er hard gewerkt aan het oplossen van dit probleem. De waarschuwingssms'jes worden echter nog wel in real-time verstuurd. Hou deze dan ook goed in de gaten om buitenbundelkosten te voorkomen.

Groetjes,
Ashley


Reageer