Skip to main content
antwoord

Wat als simyo zonder toestemming je bundel verwijderd?

  • September 2, 2025
  • 1 reactie
  • 21 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Na een klacht over de werking van het internet heeft Simyo (uit wraak??) de bundel verwijderd en me laten betalen voor internetgebruik buiten de bundel.

 

De klantenservice medewerker reageert arrogant en zegt dat hij meer verdiend dan ik aan kosten moest betalen. Maar daar heb ik niets aan.

Wat is de reden voor dit beleid om klanten eerst slechte service te geven en daarna arrogant te woord te staan? 

Beste antwoord door Amy

Hoi ​@la.rs,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te lezen dat je een negatieve ervaring hebt gehad met ons. Onze oprechte excuses voor het ongemak. 

Ik zie dat mijn collega jou vandaag telefonisch te woord heeft gestaan en dat we je tegemoet zijn gekomen. Hopelijk is het hiermee opgelost! 

Ik wens je voor nu een prettige dag verder 😊.

Groetjes,
Amy

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

1 reactie

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • antwoord
  • September 3, 2025

Hoi ​@la.rs,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te lezen dat je een negatieve ervaring hebt gehad met ons. Onze oprechte excuses voor het ongemak. 

Ik zie dat mijn collega jou vandaag telefonisch te woord heeft gestaan en dat we je tegemoet zijn gekomen. Hopelijk is het hiermee opgelost! 

Ik wens je voor nu een prettige dag verder 😊.

Groetjes,
Amy