Skip to main content

.

Verschil in aangeboden GB Simyo per land.

• 7 februari 2025
  • 2 reacties
  • 34 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Goedenavond,

ik heb een vraag en wellicht een interessante soort van poll om te openen. 
Bij Simyo in Nederland worden er pakketten aan data met maximaal 20GB per maand aangeboden. 
Ik zat te kijken op de website van Spanje en Duitsland en concludeer dat daar ruimere data bundels worden aangeboden. Dat de prijzen daar lager liggen is vrijwel logisch. Maar waar waarom worden hier ook niet ruimere databundels aangeboden. 

misschien het onderzoeken waard middels een poll om te gaan bekijken of de Simyo klanten hier ook behoefte hebben aan grotere databundels

Forum|alt.badge.img+7
  • Forum expert
  • 8 februari 2025

Simyo Spanje en Simyo Duitsland zijn compleet gescheiden bedrijven, en voeren dus hun eigen beleid met betrekking tot aangeboden bundels.

Als ik even kijk bij wat andere providers lijkt het dat in Nederland minder grote bundels worden aangeboden dan in Spanje en Duitsland.

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 10 februari 2025

Hoi ​@Mefra,

Bedankt voor je bericht. Leuk idee! Wat ​@wimj12 zegt klopt inderdaad, wij zijn niet één bedrijf met Duitsland en/of Spanje. Wel zal ik je feedback intern doorzetten naar de juiste afdeling. Wellicht dat er in de toekomst iets mee gedaan zal worden maar dit kan ik niet garanderen. 

Groetjes,
Amy

Reageer