Skip to main content

overzetten van maandbundels of het cadeau

  • 23 July 2024
  • 1 reactie
  • 18 Bekeken

Ben geruime tijd een tevreden gebruiker toch is er iets vreemds. Ik betaal al jaren het hoogste tarief dus ik heb ook 20G databundel. Veiligheid voor mijn bedrijf en zekerheid. Het budget raakt eigenlijk nooit op.  Omdat ik al jaren klant ben krijg ik ook een extra bundeltje data cadeau. Echter dit maak ik nooit op, want ik kan mijn cadeau ook niet vrij inzetten ik moet het opmaken in die maand.
Tot het moment komt dat ik door omstandigheden in het buitenland nu weer veel gebruik. Dan moet ik ineens krampachtig gaan schipperen met mijn data. Extra bijkopen vind ik voor vaste klanten ook weer een beetje bizar, terwijl ik gemiddeld 30 tot 60% overhoud van mijn 20G per maand. 
Simyo denk er eens over na. Misschien is vrij te besteden cadeau ook een gouden tip. 
Dat plafond is een leuk idee, maar dan stopt mijn bedrijf en is niet handig. 
Groet Hans 

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Hendrikvm,

Bedankt voor je bericht.

Ik kan het me voorstellen dat de extra databundel die wij cadeau doen wellicht beter uit zou komen in een andere maand. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer? Dan kijk ik graag met je mee wat ik voor je kan betekenen hierin. 🙂

Groetjes,
Roeqajja

Reageer