Skip to main content
Sticky

Meld je aan voor ons klantenonderzoek: wat is ‘aardig zijn’ volgens jou?

  • December 16, 2025
  • 0 reacties
  • 19 Bekeken
Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7

We maken bij Simyo een nieuwe stap met “Aardig zijn kost niets". De focus ligt op vriendelijkheid, service en nét even dat extraatje voor onze klanten. Maar woorden als ‘aardigheid’ en ‘service’ betekenen voor iedereen iets anders. Daarom willen we onderzoeken wat deze woorden voor jullie betekenen bij Simyo.

Kort samengevat, we willen graag weten:

  • Wat jullie zien als aardigheid, klantvriendelijkheid en goede service
  • Wat Simyo volgens jullie al goed doet
  • Wat jullie nog missen in onze klantenservice
  • Waar jullie behoefte aan hebben op het gebied van service
  • Hoe we onze manier van omgaan met jullie kunnen verbeteren

Doe je mee?
Het onderzoek duurt maximaal 1 uur en je kunt kiezen voor een fysieke of online deelname, zodat het past bij jouw agenda en situatie. Als je kiest voor fysieke deelname, vindt het onderzoek plaats in Amsterdam (Sloterdijk). De locatie is goed bereikbaar met zowel de auto als het openbaar vervoer: het ligt op 5 minuten lopen van het station en je kunt de auto parkeren in de parkeergarage van ons kantoor. 

Mocht je interesse hebben mag je mij een privébericht sturen, dan pakken we het via daar verder op. :)

Warme groet,
Seren