.

Beantwoord

Is er ook een ander cadeautje dan 1000 MB?

  • 1 August 2017
  • 5 reacties
  • 431 Bekeken

Ik heb al verschillende keren ( omdat ik dan weer een jaar langer klant ben) gratis extra 1000MB voor één maand gekregen. Erg aardig, maar hier ik heb niet zoveel aan. Misschien een idee om elke maand wat extras MBs te geven zodat ik hier meer plezier aan kan beleven. Vriendelijke groet van je trouwe klant, Jac Brokx
icon

Beste antwoord door Caspar 3 August 2017, 12:39

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hoi Jac Brokx,

Leuk dat je al zo lang klant bent bij Simyo. Jammer dat je niet zoveel hebt aan de gratis 1000 MB omdat je het die maand gelijk op moet maken. Ik snap heel goed dat je je cadeau wilt verspreiden over meerdere maanden.

Ik zal je idee doorzetten naar de juiste persoon, zodat er naar gekeken wordt. Dit doe ik door op onze Wall of Change te hangen. Dit is een wand waar ideeën van medewerkers en klanten op gehangen worden, en deze worden dan doorgezet naar de juiste afdeling.

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Caspar

desnoods dat je zelf de maand mag kiezen waarin je het in wilt zetten!

Reputatie 7

Er is toch zo'n uitdrukking/gezegde over het gegeven paard?!? :thinking::wink:

Reputatie 7
Badge +6

Hoi MWD,

 

Welkom op het Simyo Forum!

 

Bedankt voor je feedback! Dit zal ik zeker ook op onze Wall Of Change hangen! 

 

Groetjes,

Tessanne

 

Reputatie 7
Badge +6

Hi,

 

Hier nog even een update! We gaan de grootte van het cadeautje niet aanpassen, we kijken of het mogelijk is om zelf te bepalen wanneer je deze gebruikt. Echter zitten daar natuurlijk ook veel haken en ogen aan (denk aan het opsparen van de bundels, verlopen bundels). Daarnaast zijn we bezig met een hoop andere toffe dingen dus dit is niet iets wat momenteel onze prioriteit heeft. Ik heb deze wel nog steeds op onze wall of change staan. 

 

Groetjes,

Daisy

Reageer