Bij deze wil ik graag een klacht indienen over het onderstaande. Kunnen jullie een referentienummer geven zodat ik naar de Geschillencommissie kan stappen?
Op dit moment werkt mijn telefoonverbinding (bel/data) al een kleine twee weken niet (in december ook al week uit de lucht geweest, maar toen hebben ze het kunnen maken). Na diverse gesprekken en vele handelingen met de klantenservice (resets, nieuwe sim, esim, etc.) blijkt dat door de vele resets en handelingen het systeem bij Simyo ontregeld is en dat de huidige inschatting is dat het waarschijnlijk nog wel drie weken kan duren voordat het probleem opgelost is. Dit zou dus betekenen 4-5 weken niet bellen/internetten.
Bovenstaande is natuurlijk volkomen onacceptabel en Simyo biedt geen enkele oplossing aan om tussentijds bereikbaar te zijn. Ik kan zelf tijdelijk een prepaid kopen, maar Simyo wil geen tijdelijke prepaid aanbieden, terwijl ik ondertussen wel gewoon vrolijk door betaal aan mijn abonnement. De medewerker van klantenservice zegt dat deze problemen niet vaak voorkomen, maar het is toch van de zotte dat er geen oplossing geboden wordt om in elk geval de komende weken bereikbaar te zijn.
Simyo geeft aan alleen over kosten te kunnen praten als alles weer werkt (dus over 1-3 weken).