Skip to main content
antwoord

Een leuk cadeau?

• May 15, 2025
  • 3 reacties
  • 45 Bekeken

Ik vidn het echt hardstikke leuk op de maand van mn verjaardag extras mb's te krijgen. Maar verbruik niet perse meer deze maand. Zou ik ipv daarvan geen korting kunnen krijgen op het abbonement?

Ik ben al zo lang klant bij jullie en jullie prijzen zijn best wel hoog. Zie nooit eens korting voorbij kkmen voor bvb 6maanden. Anders ga ik de komende tijd opzoek naar een andere provider.

Ik hoor graag van jullie.

Beste antwoord door JanD

Beste ​@Myrthw je hoeft de cadeaubundel niet meteen te activeren.

De bundel is een jaar geldig, activeer de bundel dan per een 1e van de maand, dan heb je er de hele maand profijt van.

3 reacties

JanD
  • Forum Expert
  • antwoord
  • May 15, 2025

Beste ​@Myrthw je hoeft de cadeaubundel niet meteen te activeren.

De bundel is een jaar geldig, activeer de bundel dan per een 1e van de maand, dan heb je er de hele maand profijt van.

Forum|alt.badge.img+1
  • Allround active
  • May 15, 2025

Daarnaast: Als je abonnementstermijn verlopen is dan kun je je contract verlengen voor de lagere tarieven die nu gelden. Dat kan al vanaf 4 maanden voor de einddatum van je contract.

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • May 16, 2025

Hi ​@Myrthw,

Bedankt voor je bericht en het delen van je feedback. Wat leuk om te horen dat je blij bent met de extra MB’s in de maand van je verjaardag! Zoals ​@JanD aangeeft kun je de MB's activeren wanneer jij wilt, dat hoeft niet gelijk in die maand.

Je punt over het uitblijven van kortingen neem ik serieus. Ik geef jouw suggestie en signaal dan ook intern door!

Groet,
Seren