.

Beantwoord

Overschakelen naar 5G. Wanneer kan dat?

  • 13 June 2022
  • 5 reacties
  • 355 Bekeken

Badge

Ik heb hier al eerder de vraag gesteld over 5G. Het antwoord was zeer onbevredigend, niemand weet iets.... Was ik vorige week in Duitsland had ik in één keer wel 5G, super en supersnel.…

Ik snap niet wat hier het probleem is.... 

icon

Beste antwoord door Seren 14 June 2022, 13:30

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Cyberchase,

Bedankt voor je bericht. Het klopt inderdaad dat wij op dit moment nog geen 5G aanbieden. Recent heb ik onze technische afdeling om meer informatie gevraagd. Zij geven aan dat er meerdere partijen hierin verantwoordelijk zijn. Dat is ook de reden dat er momenteel nog niets bekend is qua datum en verdere informatie over wanneer wij 5G zullen implementeren.  Omdat je in het buitenland  gebruik maakt van andere netwerken / zendmasten kan het zijn dat je hierdoor 5G netwerk hebt kunnen gebruiken. Dit aanbod verschilt echt per aanbieder. Ik snap dat je het misschien niet ideaal vind dat wij op dit moment geen 5G netwerk aanbieden maar helaas heb ik niet meer informatie dan dit op het moment.

Groetjes,
Seren

Badge

Niemand weet iets dus, niets veranderd... 🙈🙈🙈

Als ik zie dat Youfone wel 5G aanbiedt dan loopt Simyo als budget provider hierop achter.

Een overweging waard om bij einde abonnement het contract te beëindigen.

Badge

Dat is interessant... 🤔🤔🤔

Overstappen naar Youfone?? Ik kom daar vanaf en heb bij Youfone echt ellende gehad. Je zou het bijna oplichters kunnen noemen maar dat gaat wat ver. Doe het niet! Echt geen 5G waard zeg ik uit eigen ervaring. 

Reageer