Heb jullie benaderd via whatsapp 28 uur geleden met een probleem maar nog steeds niets gehoord krijg nu al spijt dat ik ben over gestapt vind dit zeer slechte serviceÂ
Heb jullie benaderd via whatsapp 28 uur geleden met een probleem maar nog steeds niets gehoord krijg nu al spijt dat ik ben over gestapt vind dit zeer slechte serviceÂ
Er zijn meer contactmogelijkheden
https://www.simyo.nl/klantenservice
Daar kom ik ook niet verderÂ
Daar kom ik ook niet verderÂ
Wacht dan s.v.p. de reactie van een moderator af binnen dit forum
Hi
Bedankt voor je bericht. Mijn excuses voor het zo lang wachten op een reactie. Het is momenteel erg druk waardoor de response tijd langer dan normaal is.Â
Ik help je graag verder. Waar kan ik je mee helpen?
Groetjes,
Ashley
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.