.

Beantwoord

whatsapp geluiden werken niet meer

  • 30 December 2013
  • 13 reacties
  • 4967 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
Goedemiddag,

Sinds 23 december heb ik een sim only abonnement bij Symio. Nu werken bij mijn iPhone 4s de geluiden van mijn Whatsapp niet meer. Resetten helpt niet, verwijderen van de app en dan resetten helpt ook niet. Wat nu?

Groeten.
icon

Beste antwoord door mapla 30 December 2013, 14:52

Bekijk originele reactie

13 reacties

Reputatie 7
Tsja, dit kan echt meerdere oorzaken hebben. In ieder geval moet de oplossing worden gezocht in de iPhone. Simyo kan hier verder niets aan doen. 
Misschien een rare vraag, maar het geluid staat wel aan? Ik bedoel als de telefoon overgaat, hoor je deze wel?
Badge +1
Kan liggen aan de instellingen van je telefoon, de instellingen van WhatsApp.
Misschien heb je bij berichtgeving (per ongeluk) het geluid uit gezet?
Hoi RicoK,

Ik heb mezelf maar even gebeld en nee, het geluid doet het niet. Ik heb het nooit uitgezet en alles staat aan met volume op maximaal. Raar, kun je mij hier misschien ook bij helpen?
Reputatie 7
Op mijn iPhone(5) zit links bovenin aan de zijkant een schuifje. Hiermee kan je als je in een vergadering bent bijvoorbeeld het geluid uitzetten. Is dit misschien bij jou het geval? 
ik schaam me dood, het schuifje stond uit. Door de wisseling van simkaart heb ik die natuurlijk aangeraakt...... sorry! en bedankt voor de snelle reacties!
Badge +1
Belsignaal staat wel aan? In te stellen met + en - aan de zijkant van je telefoon, onder het schuifknopje.
Reputatie 7
Hahaha, maakt niet uit, kan gebeuren. Fijn dat je weer geholpen bent.
Badge +6
Hoi mapla,

Welkom op het forum van Simyo en fijn dat je meteen al zo goed geholpen bent door de andere gebruikers, dankjulliewel RicoK en Nynkert! 🙂
Reputatie 7
Badge +9
ik schaam me dood, het schuifje stond uit. Door de wisseling van simkaart heb ik die natuurlijk aangeraakt...... sorry! en bedankt voor de snelle reacties!

Ben je gek? Dat overkomt de beste wel eens. Hiermee wordt dus direct een minpuntje van de iPhone aangeroerd. Hoe moeilijk kan het zijn om een icoontje in beeld te zetten bovenin?? Honderden Euro's betaal je ervoor maar zo'n lullig en toch belangrijk icoontje kan er niet van af bij Appleflap. 😉
Reputatie 4
Badge +8
Absoluut met de leon eens.
En dat gebeurt niet vaak.
😮
Badge +8
Absoluut met de leon eens.
En dat gebeurt niet vaak.
:o


Is dit al aangekaart bij Apple?
Iemand moet het doen.. ;)

Groetjes, Charlene
Reputatie 7
Badge +9
Is dit al aangekaart bij Apple?
Iemand moet het doen.. ;)

Groetjes, Charlene


Jazeker, had nog een appletje met ze te schillen, vanwege die lelijke IOS 7 iconen. :mad:
Ze zullen het z.s.m. opnemen in hun nieuwe update naar IOS 11.105.203.619.852 

Badge +6
Jazeker, had nog een appletje met ze te schillen, vanwege die lelijke IOS 7 iconen. :mad:
Ze zullen het z.s.m. opnemen in hun nieuwe update naar IOS 11.105.203.619.852 




Ik vind de icoontjes wel leuk en IOS 7 vind ik kleurig en fleurig 🙂

Reageer