.

Beantwoord

Waarom wordt er telkens 0,07 in rekening gebracht voor Facetime?

  • 22 December 2014
  • 3 reacties
  • 1031 Bekeken

Badge
heb facetime uitgeschakeld, beperkingen hiervoor ingeschakeld. via simyo mobiele data en bellen buitenland uitgeschakeld. bij ingebruikname van mijn iphone de simkaart er in gedaan en er niet meer uitgehaald. toch wordt er nog steeds 0,07 cent ingehouden: sms 0044 apple. wat kan ik doen?
icon

Beste antwoord door simonette 23 December 2014, 09:55

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi simonette,

Ik heb dit topic even in het subforum iPhone/iOS gezet. Andere forumgebruikers met eenzelfde vraag kunnen zo makkelijker hun antwoord vinden.

Via je instellingen op Mijn Simyo zijn smsjes niet uit te schakelen, ook niet naar het buitenland.
Normaal gesproken zou het uit zetten van Facetime op je iPhone genoeg moeten zijn om geen activatie smsjes te laten versturen. Ook al hoort dit slechts 1 keer te gebeuren.
In je gegevens zie ik dat er nu 5 keer, om de 3 à 4 dagen een Facetime smsje is verstuurd. Als je niet zelf je simkaart telkens eruit haalt of je iPhone terugzet naar de fabrieksinstellingen wil ik je aanraden om er eens mee naar een Apple winkel te gaan.

Zij kunnen checken of er misschien iets niet goed zit in de software of iets dergelijks. Wij hebben hier geen zicht op.

Laat je het nog wel even weten wat ze bij Apple zeggen?
Badge
Hoi simonette,

Ik heb dit topic even in het subforum iPhone/iOS gezet. Andere forumgebruikers met eenzelfde vraag kunnen zo makkelijker hun antwoord vinden.

Via je instellingen op Mijn Simyo zijn smsjes niet uit te schakelen, ook niet naar het buitenland.
Normaal gesproken zou het uit zetten van Facetime op je iPhone genoeg moeten zijn om geen activatie smsjes te laten versturen. Ook al hoort dit slechts 1 keer te gebeuren.
In je gegevens zie ik dat er nu 5 keer, om de 3 à 4 dagen een Facetime smsje is verstuurd. Als je niet zelf je simkaart telkens eruit haalt of je iPhone terugzet naar de fabrieksinstellingen wil ik je aanraden om er eens mee naar een Apple winkel te gaan.

Zij kunnen checken of er misschien iets niet goed zit in de software of iets dergelijks. Wij hebben hier geen zicht op.

Laat je het nog wel even weten wat ze bij Apple zeggen?



dag ernst, bedankt voor je bericht.
heb kontakt opgenomen met apple.
er werd steeds een sms gestuurd naar 0044 omdat ik op de iphone niet uitgelogd was voor de itunes en appstore.
Reputatie 3
Badge +7
Hoi simonette,

Bedankt voor op de hoogte te brengen over je contact met Apple.

Goed dat ze konden aangeven waarom de Facetime sms'jes telkens weer verstuurd werden.

Hopelijk komt het niet meer bij je voor 🙂

Reageer