.

Beantwoord

Waarom verdwijnen er apparaten uit mijn Apple ID lijst?

  • 2 November 2017
  • 3 reacties
  • 145 Bekeken

Reputatie 7
Badge +6
Weet niet of dit op het forum thuishoort, maar probeer het gewoonEr is immers zoveel kennis aanwezig hier.

In de lijst met apparaten van mijn Apple ID controleren om na te gaan waar u bent ingelogd stond tot voor kort nog onze Windows pc, er is verder niets veranderd.

Mijn vrouw kan gewoon nog in mijn Apple ID via deze windows pc.

Echter zie ik hem niet meer terug in de lijst, mijn twee iPads en mijn iPhone staan er wel gewoon in.

Als ik mijn niet vergis is het begonnen bij iOS 10.3.2 iemand enig idee wat hier aan de hand is?

PS alle apparaten zijn up to date
icon

Beste antwoord door Niels 3 November 2017, 12:28

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Hi Ron H,

Dat hier heel veel kennis aanwezig is klopt, Ron 🙂 Ik heb even wat zoekwerk gedaan en kan vinden dat het mogelijk is om vanaf iOS 10.3 apparaten uit de gebruikerslijst te verwijderen. Misschien heeft dit er mee te maken? Via de volgende link is meer informatie te vinden.

Ik ben zelf verder niet een Apple expert. Ik hoop dan ook dat iemand anders je nog beter kan helpen :D

Groetjes,
Niels
Reputatie 7
Badge +6
Niels
Dank voor je zoek werk😀Maar als je een apparaat verwijderd wat volgens mij niet gebeurd is dan kun je ook niet meer in mijn Apple ID via dit apparaat maar dit is wel het geval.

Misschien komt de gouden tip nog, anders probleem bij Apple aankaarten.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Ron H,

Jammer dat de gouden tip nog niet gegeven is. Je kan het probleem inderdaad ook bij Apple aankaarten. Hopelijk weten zij meer!

Hou je ons op de hoogte?

Groetjes,
Caspar

Reageer