Wat kan er de oorzaak van zijn dat ik geen e-mail kan versturen van mijn iPhone5? Bij het versturen krijg ik de mededeling [E-mail versturen mislukt. Er is een kopie in 'Uitgaand' geplaatst. De server accepteert de ontvanger "?????????????@???????.com' niet, omdat de server relaying niet toestaat.]
Bladzijde 1 / 1
Welke email provider? Het is in iedergeval het beste om de Imap instellingen te gebruiken.
En hoe lang speelt dit?
En hoe lang speelt dit?
Hoi Roodje,
Welkom op het Simyo Forum!
Wat vervelend dat je niet kunt e-mailen op je iPhone 😞 Lukt het niet op zowel wifi als mobiele data? Of gaat het alleen via één van de twee mis?
Ik raad je aan om het e-mailaccount eerst los te koppelen van de e-mail app op je iPhone. Dit doe je door op je toestel te gaan naar Instellingen > Mail > Accounts. Je klikt hier het account van je e-mailadres aan, en daarna tik je onderin op 'Verwijder account'. Nu je dit hebt gedaan, kunnen we met een schone lei je mailaccount opnieuw instellen.
In het systeem zie ik terug dat je een e-mailadres hebt dat eindigt op @ziggo.nl. Een Ziggo mailadres koppel je aan je iPhone door de instructies te volgen op deze pagina. Hiermee moet het helemaal lukken!
Heb je hier nog andere vragen over?
@ Raytje, dankjewel voor je hulp!
Groetjes,
Jihane
Welkom op het Simyo Forum!
Wat vervelend dat je niet kunt e-mailen op je iPhone 😞 Lukt het niet op zowel wifi als mobiele data? Of gaat het alleen via één van de twee mis?
Ik raad je aan om het e-mailaccount eerst los te koppelen van de e-mail app op je iPhone. Dit doe je door op je toestel te gaan naar Instellingen > Mail > Accounts. Je klikt hier het account van je e-mailadres aan, en daarna tik je onderin op 'Verwijder account'. Nu je dit hebt gedaan, kunnen we met een schone lei je mailaccount opnieuw instellen.
In het systeem zie ik terug dat je een e-mailadres hebt dat eindigt op @ziggo.nl. Een Ziggo mailadres koppel je aan je iPhone door de instructies te volgen op deze pagina. Hiermee moet het helemaal lukken!
Heb je hier nog andere vragen over?
@ Raytje, dankjewel voor je hulp!
Groetjes,
Jihane
Hallo Jihane,
Dank voor je advies. Het ging in eerste instantie om problemen bij het mailen via mijn Symio-abonnement (3G). Maar door mijn geklooi om het te herstellen liep op gegeven moment ook het mailen via WiFi niet meer. Na mijn account verwijderd te hebben en opnieuw te installeren liep de hele zaak weer als een zonnetje, zowel WiFi als 3G. Het was dus eigenlijk gewoon een kwestie van resetten. Nogmaals dank.
Groet, Roodje
Dank voor je advies. Het ging in eerste instantie om problemen bij het mailen via mijn Symio-abonnement (3G). Maar door mijn geklooi om het te herstellen liep op gegeven moment ook het mailen via WiFi niet meer. Na mijn account verwijderd te hebben en opnieuw te installeren liep de hele zaak weer als een zonnetje, zowel WiFi als 3G. Het was dus eigenlijk gewoon een kwestie van resetten. Nogmaals dank.
Groet, Roodje
PS, ook Raytje bedankt voor het meedenken
Hoi Roodje,
Wat ontzettend fijn om te horen! 😃 Veel e-mailplezier, haha!
Trek je aan de bel als je nog een vraag hebt?
Groetjes,
Jihane
Wat ontzettend fijn om te horen! 😃 Veel e-mailplezier, haha!
Trek je aan de bel als je nog een vraag hebt?
Groetjes,
Jihane
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.