Skip to main content

.

Beantwoord

Waarom kan ik alleen bellen naar contactpersonen met P van Primair?

• 25 februari 2025
  • 2 reacties
  • 64 Bekeken

Hallo, mijn zoon heeft een iPhone 14 met een E-sim. Simyo abonnement met 400 belminuten en 20Gb data. Ik heb een Android telefoon en heb weinig iPhone kennis

Hij kan alleen bellen naar mijn nummer. Daar staat een P bij in de contactpersonenlijst. Bij de andere contactpersonen staat een D. Ik vermoed dat dat te maken met hoe de nummers zijn opgeslagen/gekoppeld zijn?? P van Primair en D van Data. Hij kan wel door iedereen gebeld worden.

Ik zie dat er geen nummer bij ‘Mobiele data’ staat. Zou dat wel moeten?

Hoe kan ik zorgen dat hij weer naar iedereen kan bellen?

Beste antwoord door JanD

Beste ​@Datacontact misschien de handleiding of de helpdesk van Apple raadplegen.

Ik denk dat dit geen issue voor Simyo is.

Simyo blokkeert weinig tot niets, behalve de instellingen die je in je eigen abo-profiel hebt gezet.

Bekijk originele reactie

2 reacties

• 816 reacties
  • antwoord
  • 25 februari 2025

Beste ​@Datacontact misschien de handleiding of de helpdesk van Apple raadplegen.

Ik denk dat dit geen issue voor Simyo is.

Simyo blokkeert weinig tot niets, behalve de instellingen die je in je eigen abo-profiel hebt gezet.

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 2407 reacties
  • 26 februari 2025

Hoi ​@Datacontact,

Bedankt voor je bericht. Wat vreemd dat hij alleen kan bellen naar de nummers waar een P bij staat! 

Ik durf hier geen concreet antwoord op te geven eerlijk gezegd. Ook ik ben benieuwd wat eruit komt als je Apple hierover benaderd. Uit ervaring weet ik dat zij op afstand kunnen meekijken in de telefoon, wellicht dat zo de oorzaak kan worden achterhaald. 

Laat je weten of dit is gelukt?

Ik hoor het graag van je.

Groetjes,
Amy

Reageer