.

Beantwoord

Voicemail iPhone

  • 5 March 2012
  • 6 reacties
  • 2284 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 1 reactie
Beste Simyo,
ik ben net overgestapt op Simyo, dat bevalt op zich prima op mijn iPhone4,

2 dingen vallen tegen:

- Ik mis ik visual voicemail. Is dit in te stellen?
- De meldtekst ' dit nummer is tijdelijk niet bereikbaar...u wordt doorgeschakeld" o.i.d. + persoonlijke boodschap kan niet niet gewijzigd worden in alleen een persoonlijke boodschap. Ik schakel regelmatig door naar mijn mobiekl en wil dus niet de algemene tekst. Kan ik dit ergens wijzigen?


Alvast bedankt voor de reactie!
icon

Beste antwoord door Manisha 5 March 2012, 16:25

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 2
Badge +4
Beste Peer,

Welkom op het forum!

Simyo ondersteunt helaas geen visual voicemail.
Het is mogelijk om doorschakelingen in te stellen, het is echter niet mogelijk om de booschap te wijzigen. Bij de voicemail is het wel mogelijk om een persoonlijke welkomstboodschap in te spreken, dit kun je doen door te bellen naar 1233.

Groetjes,

Manisha
Badge
Beste Manisha,

Erg jammer dat jullie geen visual voicemail ondersteunen!
Ik weet dat je een persoonlijke welkomsboodschap kunt instellen, maar ik wil de algemene tekst door jullie ingesteld niet laten horen, kan dat?


Groet Peer
Reputatie 2
Badge +4
Beste Peer,

Het is helaas niet mogelijk om de algemene tekst te wijzigen.

Groetjes,

Manisha
Inderdaad jammer dat Simyo geen Visual Voicemail ondersteunt. Maar er is een oplossing!

Met de gratis app 'Voxxo' kun je in een paar simpele stappen visual voicemail instellen. Je krijgt een pushbericht als je een nieuwe voicemail hebt.

http://voxxo.nl/
Badge +2
Voxxo is tot 31 januari gratis te downloaden, daarna betaal je €2,69. zie http://www.iphoneclub.nl/231530/voxxo-biedt-gratis-visual-voicemail-iphone-dienst-in-nederland-aan/
Ai dat is jammer! Maar alsnog voor mij wel de moeite waard. Zal ook eens kijken voor alternatieven, kan me niet voorstellen dat er geen gratis visual voicemail apps zijn.

Let er wel op dat het ophalen van voicemails een doorschakeling is naar een voicemailserver. Simyo gaat via het KPN netwerk:

"Het gebruik van Voxxo betekent meestal een besparing van het aantal belminuten (doordat je niet hoeft in te bellen om voicemails te beluisteren). Je mobiele provider kan je wel kosten in rekening brengen; ze hanteren uiteenlopende tarieven voor de benodigde doorschakeling naar de voicemailserver. Je kunt die tarieven nagaan op de website van je provider. Wij konden vinden (28/1/2013):

- KPN: € 0,25/min (inspreken valt buiten de belbundel)"
bron: voxxo.nl

Reageer