Skip to main content

.

Beantwoord

Vervangende simkaart geactiveerd geen service op mijn iPhone


Ik heb een nieuwe simkaart ontvangen en geinstalleerd op mijn een iphone4, maar krijg 'geen service'. Al gezocht naar oplossingen, ook in een andere telefoon doet de simkaart het niet. Volgens mij moet de simkaart nu gereset worden?? Hoop dat ik snel geholpen wordt, want het zou erg vervelend zijn als ik het hele weekend geen ontvangst heb..

Beste antwoord door Natascha

tally;42122 schreef:
Ik heb een nieuwe simkaart ontvangen en geinstalleerd op mijn een iphone4, maar krijg 'geen service'. Al gezocht naar oplossingen, ook in een andere telefoon doet de simkaart het niet. Volgens mij moet de simkaart nu gereset worden?? Hoop dat ik snel geholpen wordt, want het zou erg vervelend zijn als ik het hele weekend geen ontvangst heb..


Hoi Tally,

Welkom op het forum!
Ik zie in het systeem dat je contact hebt gehad met de klantenservice en dat je gebruik maakt van je aansluiting.
Is het probleem opgelost?
Bekijk originele reactie

3 reacties

  • Startend Simyaan
  • 13 reacties
  • 6 juli 2013
Ik heb exact hetzelfde met de iphone 5
volgens mij hoeft er helemaal niet gereset te worden, dit ligt bij SImyo
wifi doet het gewoon, alles is overgezet vanaf oude gegevens, maar vervolgens GEEN SERVICE

Ik hoop op spoedig antwoord, ik moet bereikbaar zijn voor mijn bedrijf (aansprakelijkheidskwesties), hoop maar dat ik snel respons krijg

Natascha
Forum|alt.badge.img+6
  • Oud-moderator
  • 4233 reacties
  • antwoord
  • 9 juli 2013
tally;42122 schreef:
Ik heb een nieuwe simkaart ontvangen en geinstalleerd op mijn een iphone4, maar krijg 'geen service'. Al gezocht naar oplossingen, ook in een andere telefoon doet de simkaart het niet. Volgens mij moet de simkaart nu gereset worden?? Hoop dat ik snel geholpen wordt, want het zou erg vervelend zijn als ik het hele weekend geen ontvangst heb..


Hoi Tally,

Welkom op het forum!
Ik zie in het systeem dat je contact hebt gehad met de klantenservice en dat je gebruik maakt van je aansluiting.
Is het probleem opgelost?

Natascha
Forum|alt.badge.img+6
  • Oud-moderator
  • 4233 reacties
  • 9 juli 2013
msimyom;42172 schreef:
Ik heb exact hetzelfde met de iphone 5
volgens mij hoeft er helemaal niet gereset te worden, dit ligt bij SImyo
wifi doet het gewoon, alles is overgezet vanaf oude gegevens, maar vervolgens GEEN SERVICE

Ik hoop op spoedig antwoord, ik moet bereikbaar zijn voor mijn bedrijf (aansprakelijkheidskwesties), hoop maar dat ik snel respons krijg


Hoi Msimyom,

Wat vervelend om te horen dat je geen gebruik kon maken van je aansluiting. Ik zie in het systeem dat de nano is geactiveerd en dat je nu wel gebruik kan maken van je aansluiting. Is het probleem hiermee opgelost?

Reageer