.

Beantwoord

Uitzetten Persoonlijke Hotspot Iphone 4s

  • 16 November 2013
  • 13 reacties
  • 6592 Bekeken

ik heb sinds kort een Iphone 4s met een Symio abbonnement.
Nu blijft mijn toestel maar naar die hotspot zoeken.
dit vreet batterijen, maar ik kan hem ook niet uitzetten
Heeft iemand een idee?
icon

Beste antwoord door gigi56 17 November 2013, 13:13

Bekijk originele reactie

13 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Je kunt Persoonlijke Hotspot als volgt instellen:

    Ga naar de Instellingen van je iPhone.
    Tap op ‘Persoonlijke hotspot’.
    Zet de schakelaar bovenin de pagina uit/aan.

Is dit wat je bedoeld?
dat bedoel ik wel, maar die optie wordt niet geboden.
Ik zie
Vlietuigmodus
Wi-Fi
Bluetooth
Mobiel netwerk
Aanbieder

Alleen via tab Mobiel netwerk zie ik dat Persoonlijke hotspot staat te zoeken

mis ik dan een optie soms?
bedankt alvast
Reputatie 7
Badge +9
Zou het kunnen dat je niet de laatste iOS update hebt geinstalleerd waardoor je die optie niet ziet? Wat Martijn hierboven zegt komt namelijk overeen met mijn iPhone 5 waar iOS 7.0.4 op draait.
Zou het kunnen dat je niet de laatste iOS update hebt geinstalleerd waardoor je die optie niet ziet? Wat Martijn hierboven zegt komt namelijk overeen met mijn iPhone 5 waar iOS 7.0.4 op draait.

Het is een 4S en ik heb vanochtend de SW geupdate

ik heb gisteren 1000mb gekocht, maar de 3G werkt ook nog niet of niet meer. kan het daar mee te maken hebben?
Reputatie 7
Badge +9
Weet ik niet. Wat je nog zou kunnen proberen is de iPhone helemaal uitzetten, en weer opstarten. Een volgende stap zou kunnen zijn een reset van de netwerkinstellingen, op mijn Engelstalige iPhone zit dat hier: Settings > General > Reset.
Zojuist gedaan.
Mijn Symio gecontrleerd of de dienst aan staat.
krijg zonder Wifi dus geen toegang tot internet
3G wekt dus niet
wat nu?
Reputatie 7
Badge +9
Je zegt niets over bellen dus ik neem aan dat dat wel werkt. Laatste suggestie: Simkaart eruit halen er er weer in stoppen. Voor de rest: wachten tot een forummedewerker hier op inhaakt - dat wordt waarschijnlijk pas maandag helaas...
Inderdaad, maandag bellen. laatste voorstel heeft ook niet geholpen. allemaal bedankt voor jullie suggesties
Goedemorgen. De aanhouder wint. Ik heb het voor elkaar gekregen. Ik heb onder mobiele diensten een fictief username en wachtwoord in gevuld. Daarna het toestel helemaal opnieuw laten opstarten. Wacht op apple logo. Sim ontgrendeld en vervolgens stond er onder instellingen een icoon Persoonlijke hotspot welke Uit aangeeft. Of dit het batterij probleem gaat oplossen moet nog blijken.
Badge +6
Hoi gigi56,

Welkom op het forum allereerst! :)

Fijn om te horen dat inmiddels je probleem is opgelost met de Persoonlijke hotspot.
Daarnaast zie ik ook dat er inmiddels internetverbruik is geregistreerd, dus dat ook mobiel internet het nu zou moeten doen? :)

@scotmans & Martijn®, dankjullie wel voor het meedenken! 🙂
Reputatie 7
Ik zit nú in Brussel en kon na de buitenland instellingen voor de iPhone (internet, KPN, GPRS) te hebben ingevoerd geen Persoonlijke hotspot (voor het kunnen bluetoth tetheren) selecteren. Ik kreeg de melding dat ik contact op moest nemen met KPN.nl. Yeah, right, ik geef me niet zo maar gewonnen. 
Nadat ik de bij Persoonlijke Hotspot de zelfde instelingen had toegepast die ik onder Mobiele Data had ingevoerd kon ik wél mijn persoonlijke hotspot selecteren!
Reputatie 5
Badge +11
Ik zit nú in Brussel en kon na de buitenland instellingen voor de iPhone (internet, KPN, GPRS) te hebben ingevoerd geen Persoonlijke hotspot (voor het kunnen bluetoth tetheren) selecteren. Ik kreeg de melding dat ik contact op moest nemen met KPN.nl. Yeah, right, ik geef me niet zo maar gewonnen. 
Nadat ik de bij Persoonlijke Hotspot de zelfde instelingen had toegepast die ik onder Mobiele Data had ingevoerd kon ik wél mijn persoonlijke hotspot selecteren!


Weird...

Maar goed dat je het aan de praat kreeg :D

Was het leuk in Bruxelles?
Reputatie 7
He -Ernst, 

Lol, ja weird. Al die instellingen......:rolleyes::p:confused:

Het was aangenaam in Brussel. Het was wel voor werk, maar wel aangenaam werk.

Reageer