.

Beantwoord

Simyo kaart niet herkend in iPhone4

  • 24 February 2013
  • 7 reacties
  • 998 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
Mijn simkaart doet het wel in de iphone3, maar niet in de iPhone 4 van mij, terwijl deze ook simlock vrij is. Er staat "ongeldige simkaart" op het plekje waar normaal gesproken het netwerk wordt weergegeven, het handmatig kiezen van een netwerk kan ook niet. Wat nu?
icon

Beste antwoord door Natascha 7 March 2013, 09:55

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 7
Hallo Bine,

Ik ben niet zo heel erg into Apple producten, maar gaat in de iPhone 3 geen gewone simkaart en in de iPhone 4 een kleine (micro) simkaart?
Als je geen kleine simkaart hebt aangevraagd zul je hiervan geen gebruik kunnen maken in de iPhone 4.
Als je je simkaart hebt verkregen vanaf, laten we zeggen, de zomer van 2012 (dacht ik) dan kun je ook een microsimkaart uit je gewone simkaart drukken.

Succes. En hou ons op de hoogte.
Natuurlijk heb ik de simkaart eerst uitgeknipt en dan in de iPhone 4 gedaan, maar er verschijnt nog steeds een foutmelding "ongeldige simkaart" na het inzetten en ook uit- en inschakelen helpt niet. Eerder zat ook een simkaart van een los abonnement in dit telefoon, dat werkte prima.
Reputatie 7
Heb jij zelf een microsim uit een normale simkaart geknipt of heb jij je microsim uit een combisimkaart gedrukt?

In het eerste geval heeft het er alle schijn van dat je je simkaart hebt verknipt.

Sowieso denk ik dat je in dit geval beter even kunt bellen met de Klantenservice.
Combisim, ze was al voorgepeeforeerd.
Reputatie 7
Dan zal een webcare medewerker hier verder werk van moeten gaan maken. Omdat je eerder aangaf dat je de microsim eruit hebt geknipt ben ik bang dat je deze verknipt hebt.
Reputatie 7
Badge +9
Combisim, ze was al voorgepeeforeerd. 
ik neem dan aan dat je 'm dan gewoon eruit hebt gedrukt en dus niets verknipt kunt hebben. Simcard al een keer eruit gehaald, gepoetst en opnieuw erin gestopt? Daarna de boel opnieuw opgestart? Er is toevallig niet iemand in de buurt die ook een iphone heeft of ander toestel met microsim card? Kan je namelijk tsjekken of er iets met de simcard aan de hand is of niet. 
Badge +6
Combisim, ze was al voorgepeeforeerd.

Hoi Bine,

Ik zie in het systeem dat je gebruik maakt van je aansluiting. Werkt je toestel weer naar wens?
Graag verneem ik dit van je.

Reageer