Skip to main content
Mijn iPhone 4 heeft opeens een sim lock met de nieuwe sim van Simyo. Hoe los ik dit op?
Vreemd heb je je pincode ingevoerd, eerste keer iPhone had ik het ook
En als je nieuwe sim hebt je telefoon opnieuw opstarten dit doe je door de home toets en toets bovenop je toestel net zo lang in te drukken totdat je toestel opnieuw op start, kan je nieuwe sim ook gelijk goed aanmelden op het netwerk
Pincode heb ik ingevoerd maar niet hetzelfde als mijn eigen pincode. Soft reset en hard reset geprobeerd, maar werkte allebei niet....
Je blijft zien simlock actief, je moet je pincode van simkaart kunnen invoeren pin van toestel is anders als die van je simkaart, doe anders je simkaart in een nader toestel en verwijder de pin van je sim dan hoef je deze niet in te toetsen op je telefoon
Mijn iPhone 4 heeft opeens een sim lock met de nieuwe sim van Simyo. Hoe los ik dit op?



Hoi Suzie,



De simkaart van Simyo is standaard voorzien van een pincode die staat op je persoonlijke pagina. Wanneer je de pincode hebt veranderd dan staat deze niet op je persoonlijke pagina. Heeft de tip van Erickiel geholpen?

Reageer