.

Beantwoord

simkaart niet ondersteund, iphone 4

  • 30 August 2013
  • 6 reacties
  • 7453 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
hallo, ik heb vandaag een bericht gekregen dat de iphone 4 afkomstig van O2 uit engeland simlock vrij is gemaakt.
nu stop ik mijn microsim in de iphone en zegt deze dat de kaart niet wordt ondersteunt.
doe ik iets fout ?
ben ik iets vergeten ?
graag reacties.
groet
jus
icon

Beste antwoord door Charlene 2 September 2013, 14:49

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 2
Badge +1
De melding geeft toch een simlock aan. Simlockvrij maken kan sowieso alleen door de provider gedaan worden na 1 jaar een contract te hebben gehad.
deze telefoon is al ruim over zijn 1 jarige contract en de simlock is verwijdert door de provider.
kan je wel een simyo sim gebruiken in een iphone ?
Reputatie 7
Badge +9
Je kunt een simyo simkaart gewoon gebruiken in een iphone. Ik zou nog maar eens contact zoeken met die Engelse provider.
gaan we doen, bedankt
Reputatie 7
Badge +9
Ik las net dat mobieltjes die direct bij O2 gekocht zijn meestal een simlock hebben, in elk geval als het om een abonnement (contract) gaat. Voor contract phones doet O2 het simlock vrij maken voor niets, maar je moet dan wel het originele telefoonnummer weten (en, ik neem aan, ook de originele O2 sim, zie hier voor meer info.)
Badge +8
hallo, ik heb vandaag een bericht gekregen dat de iphone 4 afkomstig van O2 uit engeland simlock vrij is gemaakt.
nu stop ik mijn microsim in de iphone en zegt deze dat de kaart niet wordt ondersteunt.
doe ik iets fout ?
ben ik iets vergeten ?
graag reacties.
groet
jus


Hoi jus,

Als je zeker weet dat je toestel simlockvrij is, kun je de volgende dingen ook eens proberen.

Laat je weten of het is gelukt?

Groetjes,
Charlene

Reageer