Heb zojuist mijn nano-simkaart geactiveerd en in mijn nieuwe Iphone 5s gestopt. Als ik toestel opstart en installatie probeer te realiseren krijg ik de melding dat de simkaart van deze aanbieder (moet Simyo zijn lijkt mij) niet wordt ondersteunt onder het activeringsbeleid dat is toegewezen door de activeringsserver.
Weet iemand hier een oplossing voor want dit lijkt mij wat bijzonder. 😞
Bladzijde 1 / 1
Hoi BerryP
Volgens mij betekent dit dat je telefoon niet simlockvrij is.
Indien de telefoon een jaar is gebruikt kun je bij de provider/waar je hem vandaan hebt een unlockcode aanvragen.
Een jaar gebruikt dan is dat gratis.
Groet,
Friesian
Volgens mij betekent dit dat je telefoon niet simlockvrij is.
Indien de telefoon een jaar is gebruikt kun je bij de provider/waar je hem vandaan hebt een unlockcode aanvragen.
Een jaar gebruikt dan is dat gratis.
Groet,
Friesian
Hoi BerryP,
Welkom op het forum 🙂
Ben je er zeker van dat je toestel simlockvrij is? Heb je je toestel al gesynchroniseerd met iTunes met de Simyo sim erin? Dan laadt je toestel de juiste instellingen. Werkt dat niet, dan zou ik je aanraden na te gaan of je toestel echt wel simlockvrij is.
Laat je het even weten hier?
Groetjes,
Charlene
Welkom op het forum 🙂
Ben je er zeker van dat je toestel simlockvrij is? Heb je je toestel al gesynchroniseerd met iTunes met de Simyo sim erin? Dan laadt je toestel de juiste instellingen. Werkt dat niet, dan zou ik je aanraden na te gaan of je toestel echt wel simlockvrij is.
Laat je het even weten hier?
Groetjes,
Charlene
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.