Skip to main content

ik heb eind vorig jaar een nieuwe IPhone 14 gekocht. Met mij telefoon ben ik al jaren klant bij Simyo en heb inmiddels ook een internet abonnement bij Simyo.

Voor internet, telefonie en TV, thuis, ben ik klant bij KPN.

ik heb de volgende vraag:

zowel als mij telefoon via WiFi loopt of via 4G , staan er steeds maar twee van de vier verticale streepjes, terwijl het Wifi signaal teken wel volledig wordt aangegeven.

Dus het signaalsterkte is maar voor de helft.

Hoe kan dit en hoe kan dit worden verbeterd.

wie kan mij hiermee helpen om dit te verbeteren?

mvg

René Bonewald

Hi @Bonewald,

Bedankt voor je bericht. Ik help je hier graag mee verder!

Op je aansluiting zie ik dat je een verouderde simkaart hebt. Ik wil je daarom graag kosteloos een nieuwe simkaart versturen. Dit zou je bereik kunnen verbeteren. Zou je mij hiervoor een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens?

Groetjes,
Roeqajja


Reageer