Bij het uitsturen van mail via mijn iPhone 6 krijg ik deze melding: 'de server accepteert de ontvanger [naam mailadres] niet'. Mail wordt vervolgens in de map 'uitgaand' geplaatst en niet verstuurd. Hoe los is dit issue op?
Bladzijde 1 / 1
Uitgaande mail via de server van KPN wordt niet meer ondersteund, neem contact op met je provider voor de juiste instellingen voor je uitgaande mail.
https://forum.simyo.nl/officieel-nieuws-acties-en-verstoringen-59/uitgaande-e-mails-sturen-niet-meer-mogelijk-29492
https://forum.simyo.nl/officieel-nieuws-acties-en-verstoringen-59/uitgaande-e-mails-sturen-niet-meer-mogelijk-29492
Als je een iPhone hebt dan kun je gratis gebruik maken van de email service van Apple's iCloud. Daarvoor moet je je bij iCloud aanmelden en een mail account aanmaken. Als de iCloud mailservice eenmaal werkt op je iPhone dan kun je de uitgaande server (SMTP server) van iCloud (smtp.mail.me.com) gebruiken.
Hoi SuzanneL,
Welkom op het Simyo Forum! Wat onhandig dat je problemen hebt met e-mails verzenden vanaf je iPhone.
Ik zie dat Scotsman en Franswon je wat tips hebben gegeven over dit probleem. Lukt het aan de hand van deze gegevens je e-mail goed in te stellen?
Groetjes,
Els
Welkom op het Simyo Forum! Wat onhandig dat je problemen hebt met e-mails verzenden vanaf je iPhone.
Ik zie dat Scotsman en Franswon je wat tips hebben gegeven over dit probleem. Lukt het aan de hand van deze gegevens je e-mail goed in te stellen?
Groetjes,
Els
Beste allemaal,
dit probleem lijkt inmiddels opgelost. Bij de instellingen voor de uitgaande server wordt optioneel gevraagd om een gebruikersnaam en wacht woord. Nu ik die heb ingevoerd, lijkt het issue voorbij.
Dank voor het meedenken!
dit probleem lijkt inmiddels opgelost. Bij de instellingen voor de uitgaande server wordt optioneel gevraagd om een gebruikersnaam en wacht woord. Nu ik die heb ingevoerd, lijkt het issue voorbij.
Dank voor het meedenken!
Hai SuzanneL,
Wat goed dat het probleem is opgelost en je nu weer e-mails kan versturen!
Bedankt voor je terugkoppeling. Als je nog eens vragen hebt ben je van harte welkom op ons forum!
Groetjes,
Thomas
Wat goed dat het probleem is opgelost en je nu weer e-mails kan versturen!
Bedankt voor je terugkoppeling. Als je nog eens vragen hebt ben je van harte welkom op ons forum!
Groetjes,
Thomas
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.