Skip to main content
antwoord

Probleem met simkaart in iPhone 3GS

  • July 28, 2012
  • 5 reacties
  • 1248 Bekeken

Forum|alt.badge.img
Hoi,
Simlock vrije Iphone 3gs aangeschaft. Abonnement aangevuld met internetbundel. 
Probleem; geen services; simkaart wordt niet herkent. Niet door toestel en niet bij synchronistie met Itunes.
Kan het zijn dat ik een nieuwe SIMkaart nodig heb hiervoor ??
Simkaart werkt prima in Nokia95 8gb.

Graag een snelle reactie gevraagd ??

Gr Ruud

Beste antwoord door Natascha

Beste Ruud8465,

Ik zie dat er een vervangende simkaart is verstuurd. Wanneer je de simkaart hebt ontvangen dien je contact op te nemen met de klantenservice zodat de simkaart gedeblokkeerd kan worden.

5 reacties

Natascha
Forum|alt.badge.img+6
  • Oud-moderator
  • July 30, 2012
Beste Ruud8465,

Welkom op het forum!
Je hebt al een kruistest gedaan en de simkaart werkt in een ander toestel. Een andere simkaart versturen zal het probleem niet oplossen. Je dient het in de iPhone te zoeken. Weet je zeker dat de iPhone simlock vrij is.

Forum|alt.badge.img
  • auteur
  • Startend Simyaan
  • July 30, 2012
Beste Ruud8465, Welkom op het forum! Je hebt al een kruistest gedaan en de simkaart werkt in een ander toestel. Een andere simkaart versturen zal het probleem niet oplossen. Je dient het in de iPhone te zoeken. Weet je zeker dat de iPhone simlock vrij is.


Hoi,
De simkaart werkt ook niet meer in Nokia (geeft oproep niet toegestaan); contact gehad met Simyo. Twee keer gereset maar geen verbetering; advies nieuwe simkaart.
Dus aangevraagd. Nu afwachten .......

Natascha
Forum|alt.badge.img+6
  • Oud-moderator
  • antwoord
  • July 30, 2012
Beste Ruud8465,

Ik zie dat er een vervangende simkaart is verstuurd. Wanneer je de simkaart hebt ontvangen dien je contact op te nemen met de klantenservice zodat de simkaart gedeblokkeerd kan worden.

Forum|alt.badge.img
  • auteur
  • Startend Simyaan
  • July 31, 2012
Beste Ruud8465, Ik zie dat er een vervangende simkaart is verstuurd. Wanneer je de simkaart hebt ontvangen dien je contact op te nemen met de klantenservice zodat de simkaart gedeblokkeerd kan worden.


Nieuwe simkaart ontvangen; werkt prima op beide telefoons, dus weer een gelukkig mens !!
Gr Ruud

Natascha
Forum|alt.badge.img+6
  • Oud-moderator
  • August 3, 2012
Beste Ruud8465,

Blij te horen dat alles werkt.