.

Beantwoord

Probleem met simkaart in iPhone 3GS

  • 28 July 2012
  • 5 reacties
  • 1245 Bekeken

Badge
Hoi,
Simlock vrije Iphone 3gs aangeschaft. Abonnement aangevuld met internetbundel. 
Probleem; geen services; simkaart wordt niet herkent. Niet door toestel en niet bij synchronistie met Itunes.
Kan het zijn dat ik een nieuwe SIMkaart nodig heb hiervoor ??
Simkaart werkt prima in Nokia95 8gb.

Graag een snelle reactie gevraagd ??

Gr Ruud
icon

Beste antwoord door Natascha 30 July 2012, 13:46

Bekijk originele reactie

5 reacties

Badge +6
Beste Ruud8465,

Welkom op het forum!
Je hebt al een kruistest gedaan en de simkaart werkt in een ander toestel. Een andere simkaart versturen zal het probleem niet oplossen. Je dient het in de iPhone te zoeken. Weet je zeker dat de iPhone simlock vrij is.
Badge
Beste Ruud8465, Welkom op het forum! Je hebt al een kruistest gedaan en de simkaart werkt in een ander toestel. Een andere simkaart versturen zal het probleem niet oplossen. Je dient het in de iPhone te zoeken. Weet je zeker dat de iPhone simlock vrij is.


Hoi,
De simkaart werkt ook niet meer in Nokia (geeft oproep niet toegestaan); contact gehad met Simyo. Twee keer gereset maar geen verbetering; advies nieuwe simkaart.
Dus aangevraagd. Nu afwachten .......
Badge +6
Beste Ruud8465,

Ik zie dat er een vervangende simkaart is verstuurd. Wanneer je de simkaart hebt ontvangen dien je contact op te nemen met de klantenservice zodat de simkaart gedeblokkeerd kan worden.
Badge
Beste Ruud8465, Ik zie dat er een vervangende simkaart is verstuurd. Wanneer je de simkaart hebt ontvangen dien je contact op te nemen met de klantenservice zodat de simkaart gedeblokkeerd kan worden.


Nieuwe simkaart ontvangen; werkt prima op beide telefoons, dus weer een gelukkig mens !!
Gr Ruud
Badge +6
Beste Ruud8465,

Blij te horen dat alles werkt.

Reageer