.

Beantwoord

nieuwe simkaart nodig voor Iphone?

  • 2 April 2014
  • 6 reacties
  • 1991 Bekeken

Badge
Ik heb nu een Sony Xperia  E die steeds hapert en ik niet kan updaten.
Ben voornemens een Iphone aan te schaffen.
Mijn vraag is of ik dan een nieuwe SIM-kaart moet aanschaffen of dat ik de SIMkaart vanuit de Sony kan overzetten naar de Iphone?
icon

Beste antwoord door Anonymous 3 April 2014, 07:04

Bekijk originele reactie

6 reacties

Hi Remonj.

Dat is afhankelijk van het type Iphone.
Bij micro sim hoef je niets te doen die zit in standaard sim.

Bij nano sim moet je een nano bestellen.
Leesvoer.   

Groetjes,
Friesian
Nog wat extra leesvoer.
Of controleer via google  op nano sim.

Groetjes
Friesian
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Remonj,

Het klopt wat Friesian aangeeft. De iPhone 5, 5S en 5C werken met een nano simkaart. In een iPhone 4 en 4S moet een micro simkaart. De iPhone 3 of 3G werken met een normale simkaart.

Je kunt bij Simyo al de types bestellen. Hoe je dat doet? Dat vind je hier.

Is je vraag zo helemaal beantwoord?

Groetjes,

Alex
Ik had een Nokia lumia, maar die is stuk, nu heb ik een iphone van mijn collega overgenomen, maar nu geeft de iphone aan " fout simkaart"
Ik ben bij de iphone store geweest daar zien ze niet dat hij gesimlocked is, bij kpn bisniss center waar hij vandaan komt zeggen ze ook dat er geen simlock op zit, en bij mij in de buurt is ook een reperatie winkel en daar snappen ze er ook niets van.... Daar hebben ze tevens met een lyca sim kaart geprobeerd maar kreeg de zelfde fout simkaart melding. Wat moet ik doen?
Ik had een Nokia lumia, maar die is stuk, nu heb ik een iphone van mijn collega overgenomen, maar nu geeft de iphone aan " fout simkaart"
Ik ben bij de iphone store geweest daar zien ze niet dat hij gesimlocked is, bij kpn bisniss center waar hij vandaan komt zeggen ze ook dat er geen simlock op zit, en bij mij in de buurt is ook een reperatie winkel en daar snappen ze er ook niets van.... Daar hebben ze tevens met een lyca sim kaart geprobeerd maar kreeg de zelfde fout simkaart melding. Wat moet ik doen?


Ik heb al gereageerd op je topic.

Groetjes,
Friesian
Badge +8
Hoi Chrizla,

Ik zie dat je ook een eigen topic hebt geopend hierover. Ik zal ook daar reageren, net als Friesian :)
Kun je je reactie voortaan op één plek plaatsen? Dan blijft het forum overzichtelijk en zijn we er sneller bij.

Groetjes,
Charlene

Reageer