Skip to main content
Vraag

Mobiele data nl/buitenland SPOED

• April 25, 2025
  • 3 reacties
  • 45 Bekeken

Sinds ongeveer een week heb ik geen mobiele data meer. In de tussentijd zijn we op vakantie gegaan. Ik kan ook niet meer bellen. Ik ben halverwege de week gewisseld van mobiel in de hoop dat dat zou helpen. simyo kan ik niet bereiken, via chat kom ik niet verder. Via chat zijn ze sinds gistermiddag ook niet meer bruikbaar. Ik heb dringend hulp nodig, want ons hele gezin heeft daarnaast ook nog eens voedselvergiftiging.

3 reacties

Roeqajja
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • April 25, 2025

Hi ​@Mitzi,

Bedankt voor je bericht. Het spijt me om te horen dat je mobiele data niet werkt en dat jullie ook nog eens een voedselvergiftiging hebben in het buitenland. :(

Ik heb zojuist een reset uitgevoerd op je internetoptie. Het is belangrijk dat je je telefoon nog even helemaal uit zet voor 15 minuten zodra je dit leest. Dit is om de reset te voltooien. 

Wellicht handig om te weten dat wij in het weekend niet actief zijn op het forum, ik zal je reactie dus maandag pas lezen. Wij zijn in het weekend wel te bereiken via Whatsapp.

Heel veel beterschap en ik hoor graag van je of dit verbetering heeft opgeleverd.

Groetjes,
Roeqajja

• auteur
  • Beginner
  • April 27, 2025

Ik heb nog steeds geen mobiele data. Ik baal hier enorm van. Ik kon vandaag bij nood de alarmcentrale niet bellen. Ik wil heel graag asap hulp!

Roeqajja
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • April 28, 2025

Hi ​@Mitzi,

Bedankt voor je reactie. Jammer om te horen dat de reset niet heeft geholpen! Ik help je graag verder hiermee.

Het is altijd handig om je instellingen te controleren via onze Toestelhulp, je kiest hier voor iOS of Android. Ook helpt het vaak om handmatig een netwerk te selecteren in je telefoon, de stappen hiervoor kun je ook vinden op onze Toestelhulp. Ik raad aan om te controleren of de opties “roaming” en “mobiele data” aan staan in je telefoon.

Als je het hiermee niet is opgelost, wil ik je vragen om je eSIM uit je telefoon te verwijderen en deze opnieuw te installeren via de Mijn Simyo app. Voor de validatiecode kun je mij een privébericht sturen met je persoonlijke gegevens. Ik stuur je de code dan per e-mail.

Groetjes,
Roeqajja