.

Beantwoord

Mijn nieuwe Iphone 4s werkt niet

  • 1 October 2013
  • 8 reacties
  • 6341 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Gisteren een iphone 4s aangeschaft. Het is echter onmogelijk om internet verbinding te krijgen, ondanks mijn pogingen die ik heb uitgevoerd nav voorbeelden op het forum. Typisch is ook dat ik iedere keer als ik mijn telefoon aanzet, de boodschap krijg dat mijn simkaart vergrendeld is en of hij ontgrendeld moet worden. Help, wil mijn nieuwe telefoon zo graag gebruiken!
icon

Beste antwoord door Ernst 2 October 2013, 16:17

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Je hebt het niet over bellen / gebeld worden. Is je telefoon wel simlockvrij? 
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Bont,

Welkom op het Simyo forum :)

Ik sluit me aan bij de vraag van de leon: Heb je een splinternieuwe telefoon? Zo niet, dan is de kans aanwezig dat er een simlock op je toestel zit. Verder zie ik dat je via de telefonische klantenservice een nieuwe simkaart hebt aangevraagd. Dus ben ik benieuwd wat dat doet...

Als het om een nieuwe telefoon gaat, wil een keer synchroniseren met iTunes ook wel eens helpen.

Elke keer wanneer je trouwens je iPhone uit en aan zet moet je de pincode van de simkaart invoeren.

Houd ons op de hoogte wat je nieuwe simkaart doet!


Ps: zou je het in de toekomst bij 1 kanaal willen houden? Dat houdt het wel zo overzichtelijk 🙂
Badge
Hoi ik heb een nieuwe simkaart aangevraagt,omdat ik van een vriendin de iphone 4s kan overnemen,nu is mijn vraag als ik 200mb neem ,waar kan ik dan zien hoeveel ik verbruik en evt. nog overheb voor die maand.
M.V.G. Netty Marti
Badge +8
Hoi ik heb een nieuwe simkaart aangevraagt,omdat ik van een vriendin de iphone 4s kan overnemen,nu is mijn vraag als ik 200mb neem ,waar kan ik dan zien hoeveel ik verbruik en evt. nog overheb voor die maand.
M.V.G. Netty Marti


Hoi netlu,

Als je inlogt op Mijn Simyo is dat het eerste wat je ziet. 🙂 Onder Overzicht staat Deze maand heb ik nog, met de hoeveelheid belminuten/sms/ MB's die je nog kunt gebruiken die maand. Dit wordt op verschillende momenten bijgewerkt, maar wel met een vertraging, dus let op de datum en tijd van update die eronder staat.

Is dit een antwoord op je vraag?

Groetjes, Charlene
Badge
Dat de iphone blijft vrage naar je simpincode komt omdat dit standaard geactiveerd is. Je kunt dit zelf uitzetten. Ga naar instellingen - telefoon - simpincode en zet daar de schakelaar op uit. Uiteraard moet je wel je ontrgrendel code weten maar die staat gewoon op mijn simyo en op het papier dat bij je simkaart zat. (ben je dat kwijt dan kun je altijd nog 3x missen en dan met je pukcode herstellen) Let op dit is iets anders dan het automatische slot dat je kunt instellen met een eigen gekozen code...ook dat kun je allemaal aanpassen. Iphone is heelijk simpel eigenlijk wijst zich alles vanzelf...
Badge +6
Dat de iphone blijft vrage naar je simpincode komt omdat dit standaard geactiveerd is. Je kunt dit zelf uitzetten. Ga naar instellingen - telefoon - simpincode en zet daar de schakelaar op uit. Uiteraard moet je wel je ontrgrendel code weten maar die staat gewoon op mijn simyo en op het papier dat bij je simkaart zat. (ben je dat kwijt dan kun je altijd nog 3x missen en dan met je pukcode herstellen) Let op dit is iets anders dan het automatische slot dat je kunt instellen met een eigen gekozen code...ook dat kun je allemaal aanpassen. Iphone is heelijk simpel eigenlijk wijst zich alles vanzelf...

Hoi Yoco,

Bedankt voor je tips. Hopelijk hebben de iPhone gebruikers hier wat aan. Ik ga binnenkort ook op een iPhone en ik vind je tip erg handig 🙂.
Reputatie 7
Badge +9
Uhm....ik zou de SIMpin (door jou zelf aan te passen)  + het codeslot (door jou zelf in te stellen)  sowieso ingesteld laten op je foon. Die is zo gejat namelijk.
Het is dan lastiger om voorbij beide codes te komen (als de foon uit is). Uiteraard twee verschillende codes gebruiken.

Natascha, stel op je iPhone 'Find my iPhone' in. Dan kan je op afstand je foon vergrendelen, een waarschuwingssignaal geven of je foon wissen...via de PC.
Nog mooier zou zijn als de providers komen met een IMEI block.
Reputatie 5
Badge +10
Binnenkort wellicht ook gezichtsherkenning en unlocken met je vingerafdruk. Supergaaf allemaal. Geen gezeur meer dat je vriendin je berichtjes stiekem leest 😉

Reageer