Skip to main content
Mijn dochter gaat van een BlackBerry naar een Iphone, dus een microkaart besteld. Zojuist de kaart geactiveerd in 'mijn simyo' en gewacht.



Na een kwartier gewacht te hebben, blijft er linksbovenin 'geen service' staan. Dus ook maar haar bundel van een blackberry bundel naar een gewone bundel verandert... want misschien kon het daar aan liggen, maar helaas nog steeds 'geen service'.



Wat kan er aan de hand zijn???



Gr. Nikkisp
p.s.... ook de iphone al gesynchroniseerd!
Mijn dochter gaat van een BlackBerry naar een Iphone, dus een microkaart besteld. Zojuist de kaart geactiveerd in 'mijn simyo' en gewacht.



Na een kwartier gewacht te hebben, blijft er linksbovenin 'geen service' staan. Dus ook maar haar bundel van een blackberry bundel naar een gewone bundel verandert... want misschien kon het daar aan liggen, maar helaas nog steeds 'geen service'.



Wat kan er aan de hand zijn???



Gr. Nikkisp




Hoi Nikkisp,



Ik zie dat er vanochtend contact is geweest met de klantenservice en de simkaart een reset heeft gekregen. In het systeem zie ik niet dat de BlackBerry bundel is opgezegd en dat er een gewone internetbundel is geactiveerd. Wanneer je het toestel uit/aan zet kan je gebruik maken van de aansluiting.

Reageer