Mijn dochter gaat van een BlackBerry naar een Iphone, dus een microkaart besteld. Zojuist de kaart geactiveerd in 'mijn simyo' en gewacht.
Na een kwartier gewacht te hebben, blijft er linksbovenin 'geen service' staan. Dus ook maar haar bundel van een blackberry bundel naar een gewone bundel verandert... want misschien kon het daar aan liggen, maar helaas nog steeds 'geen service'.
Wat kan er aan de hand zijn???
Gr. Nikkisp
Bladzijde 1 / 1
p.s.... ook de iphone al gesynchroniseerd!
Na een kwartier gewacht te hebben, blijft er linksbovenin 'geen service' staan. Dus ook maar haar bundel van een blackberry bundel naar een gewone bundel verandert... want misschien kon het daar aan liggen, maar helaas nog steeds 'geen service'.
Wat kan er aan de hand zijn???
Gr. Nikkisp
Hoi Nikkisp,
Ik zie dat er vanochtend contact is geweest met de klantenservice en de simkaart een reset heeft gekregen. In het systeem zie ik niet dat de BlackBerry bundel is opgezegd en dat er een gewone internetbundel is geactiveerd. Wanneer je het toestel uit/aan zet kan je gebruik maken van de aansluiting.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.