.

Beantwoord

Micro kaart - geen service - Iphone 4

  • 1 May 2013
  • 2 reacties
  • 693 Bekeken

Mijn dochter gaat van een BlackBerry naar een Iphone, dus een microkaart besteld. Zojuist de kaart geactiveerd in 'mijn simyo' en gewacht.

Na een kwartier gewacht te hebben, blijft er linksbovenin 'geen service' staan. Dus ook maar haar bundel van een blackberry bundel naar een gewone bundel verandert... want misschien kon het daar aan liggen, maar helaas nog steeds 'geen service'.

Wat kan er aan de hand zijn???

Gr. Nikkisp
icon

Beste antwoord door Natascha 2 May 2013, 14:59

Bekijk originele reactie

2 reacties

p.s.... ook de iphone al gesynchroniseerd!
Badge +6
Mijn dochter gaat van een BlackBerry naar een Iphone, dus een microkaart besteld. Zojuist de kaart geactiveerd in 'mijn simyo' en gewacht.

Na een kwartier gewacht te hebben, blijft er linksbovenin 'geen service' staan. Dus ook maar haar bundel van een blackberry bundel naar een gewone bundel verandert... want misschien kon het daar aan liggen, maar helaas nog steeds 'geen service'.

Wat kan er aan de hand zijn???

Gr. Nikkisp


Hoi Nikkisp,

Ik zie dat er vanochtend contact is geweest met de klantenservice en de simkaart een reset heeft gekregen. In het systeem zie ik niet dat de BlackBerry bundel is opgezegd en dat er een gewone internetbundel is geactiveerd. Wanneer je het toestel uit/aan zet kan je gebruik maken van de aansluiting.

Reageer