.

Beantwoord

Kan ik verlengen via studentmobiel.nl?

  • 20 May 2015
  • 3 reacties
  • 229 Bekeken

Hallo,
Ik ben al een tijdje op zoek naar een nieuwe telefoon, en kwam via studentmobiel.nl op een goede deal terecht,namelijk deze:



Ik besloot te bestellen, maar kwam toen echter op deze melding te stuiten:



Als ik echter op de link klik om een verlenging te selecteren kom ik tot de ontdekking dat mijn simyo abonnement niet verlengd kan worden. De enige manier voor mij om dus van deze deal te kunnen genieten, is door een nieuw abonnement af te sluiten en een ander nummer te nemen. Het lijkt nu dus nadelig te zijn om trouwe klant bij simyo te zijn, aangezien ik de iPhone niet voor 300 euro kan aanschaffen terwijl nieuwe klanten dat wel kunnen? Ik vraag me af of ik een mogelijkheid over het hoofd heb gezien.
icon

Beste antwoord door Ali 21 May 2015, 15:13

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 3
Badge +7
Hoi Lisanne95,

Leuk dat je je abonnement bij Simyo wilt verlengen. Er is helaas geen andere mogelijkheid :(

Je kan ervoor kiezen om via studentmobiel.nl een nieuw Simyo abonnement te bestellen (met toestel) en aangeven dat je gebruik wenst te maken van nummerbehoud. Op deze manier blijf je je nummer behouden en dus ook klant bij Simyo 🙂 Je huidige Simyo aansluiting wordt dan beëindigd en je nummer overgezet naar je nieuwe aansluiting.

Is je vraag hiermee beantwoord?
Hoi Ali,

Bedankt voor je antwoord. Ik krijg echter melding dat nummerbehoud niet nodig is als ik reeds een contract heb bij Simyo.

Reputatie 3
Badge +7
Hoi Lisanne95,

Balen dat het niet gelukt is. In dat geval raad ik je aan om 06-12345678 als fictieve nummer in te vullen en KPN als provider KPN te selecteren. Als je de bestelling hebt afgerond kan je me een privébericht sturen met het tijdelijke nummer dat je van ons hebt gekregen bij je nieuwe abonnement.

Vervolgens zullen we de aanvraag aanpassen met je eigen nummer.

Laat je weten als je de bestelling hebt afgerond?

Reageer