.

Beantwoord

Kan ik met een nieuwe telefoon ook dit abonnement houden?

  • 4 August 2016
  • 2 reacties
  • 277 Bekeken

Ik ben van plan om een Iphone SE te kopen. Kan ik mijn Simyo abonnement op die telefoon gebruiken? Maak ik dan ook automatisch gebruik van 4G?
icon

Beste antwoord door Jihane 5 August 2016, 15:09

Bekijk originele reactie

2 reacties

Hoi Syls.

Leuk om te zien dat jij ook het forum betreed om je vraag te stellen.

Ik ben van plan om een Iphone SE te kopen. Kan ik mijn Simyo abonnement op die telefoon gebruiken?
Ja dat kan wanneer het toestel simlockvrij is.
Maak ik dan ook automatisch gebruik van 4G?

Nee, je hebt dan een extra bundel nodig, de flex 4G bundel...5 eur zijn de kosten.

https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/alles-wat-je-over-g-moet-weten-129
Reputatie 7
Badge +10
Hi Syls,

Welkom op het Simyo Forum!

Leuk dat je een nieuwe telefoon wilt aanschaffen! 🙂 Je kunt je abonnement voor altijd bij je houden als je wilt, Syls. Het enige waar je op moet letten is dat je simkaartje in je nieuwe iPhone past straks. Wat voor telefoon heb je nu? Er zijn drie verschillende soorten simkaarten: een reguliere, een micro en een nano. In de iPhone SE gaat een nano simkaart. Als jij nu dus ook al een nano hebt, dan past je simkaart er gewoon in!

Als jij nu een ander formaat hebt is dat ook niet erg! Je kunt dan gemakkelijk een vervangende simkaart bestellen door in te loggen op Mijn Simyo en dan te gaan naar Instellingen > Simkaart. Je krijgt dan een 3-in-1 simkaart toegestuurd. Je raadt het al: daar zitten alle formaten in. Als je een vervangende simkaart bestelt, hoef je je geen zorgen te maken over je telefoonnummer of bundels. Alles blijft namelijk precies hetzelfde!

Wat 4G betreft: je kunt daar alleen gebruik van maken als je bij ons de Flex 4G bundel aanschaft. Dit kost, zoals Friesian al zei, € 5,- per maand.

Heb je nog andere vragen?

@ Friesian; Dankjewel voor je reactie!

Groetjes,
Jihane

Reageer