.

Beantwoord

Kan ik met een iPhone 6 ook een Simyo Sim Only nemen?

  • 21 May 2015
  • 3 reacties
  • 316 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Beste dames,

Heb een iPhone 6 gekocht, maar kan ik dan ook een abonnement nemen bij simyo?
en hoe gaat dat precies aangezien er geen simkaart in een iPhone kan??!!

Gr,
Spelt
icon

Beste antwoord door RicoK 22 May 2015, 11:36

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Met elke simlockvrije telefoon kan voor een simonly abo van Simyo worden gekozen.

Maar hoe kom je erbij dat in een iPhone6 geen simkaart kan? :? Een simkaart is nodig om te bellen. Zonder simkaart er niet worden gebeld. En aangezien een iPhone6 in wezen is bedoeld om er mee te bellen heeft Apple hierin dus wel voorzien.

In een iPhone6 moet een nano-simkaart worden gestoken. Hierin voorziet Simyo. De laatste generatie simkaarten die door Simyo worden verstrekt zijn zogenaamde 3-in-1 kaarten. Hieruit valt met beleid naast de 'normale' simkaart ook een micro- of nano-simkaart te drukken.
Reputatie 7
Badge +9
Beste dames,




De vraag was alleen voor de dames RicoK.:D;) hetgeen overigens niet impliceert dat de iPhone 6 een meidentoestelletje is. Integendeel...het is een machtig mooi toestel....wellicht het mooiste toestel op de markt. Een directe concurrent, wiens naam we niet zullen noemen maar het begint met een S en eindigt op ung deed een leuke poging om te copycatten en dat zou verboden moeten worden. :@:P. Maar goed....hebben ze eindelijk ook es een toestel dat blijft 'hangen' bij de mensen. Uhm...ik schiet door merk ik....:P Wat was de vraag ook weer? O ja, die heeft Rico keurig beantwoord. Niks meer aan toe te voegen. 🆒
Reputatie 5
Badge +11
Hoi tenni, welkom op ons forum!

Al val ik zelf ook duidelijk niet in de categorie Beste dames, ik meng me ook nog even in dit gesprek ;)

RicoK heeft helemaal gelijk, alleen heb ik één kleine aanvulling: je kunt een vervangende simkaart bestellen op Mijn Simyo, tabblad Mijn instellingen & simkaart.
Deze kost €5 is wordt bunnen twee werkdagen thuisbezorgd door de postbode.

Mocht je niet kunnen vinden waar je de simkaart in kunt doen bij je nieuwe iPhone 6; zie bijgevoegde afbeelding.

Is het zo allemaal duidelijk voor je?

RicoK; dank je voor je antwoord!
De leon; dank je voor je uiterst waardevolle bijdrage! (Denk ik :P)

Reageer