.

Beantwoord

Kan het Forum niet gebruiken op mijn iPad. Waarom niet?


Badge +2
Op mijn oudere iPad, iOS 9.3.5, kan ik als ik ingelogd ben, niet reageren op een topic. Als ik de cursor in het reageervak zet krijg ik het toetsenbord niet te zien. Ook de knoppen reageren niet. Die schijnen maar een commando te kennen: terug naar de top van de pagina. Het is een probleem van inSided, want hetzelfde heb ik op het Ziggo forum.
icon

Beste antwoord door wimj12 10 June 2019, 21:15

Bekijk originele reactie

10 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Voor wat het waard is: op nieuwere iPads werkt het wel.

Welke browser gebruik je? Is er wellicht een andere browser (Chrome) die het wel doet?
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Jan,

Wat jammer dat het niet lukt om het forum goed te gebruiken op je iPad! Ik ben ook benieuwd naar welke webbrowser je gebruikt 🙂 Laat je dat nog even weten?

@ Wim, dank dank dank voor de hulp!

Groetjes,
Jihane
Badge +2
Ik gebruik de standaardbrowser Safari. Andere browsers zijn niet meer te installeren.
Reputatie 6
Badge +5
Hi Jan,

Wat onhandig dat andere browsers niet meer ondersteund worden. Ik zie dat dit met jouw iOS versie wel vaker voorkomt. Ik zal er in ieder geval voor zorgen dat er contact wordt opgenomen met inSided over deze situatie.

Groetjes,
Niels
Badge +2
@Niels Bedankt. Ik wacht verder af.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Jan,

Ik ben nog even aan het kijken naar wat er aan de hand is. Je geeft aan dat je iOS 9.3.5 hebt draaien - kun je dat updaten? Oudere besturingssystemen worden namelijk niet meer goed ondersteund, dat klopt. Dat gaat helaas ook niet veranderen. Dit geldt ook voor onze app bijvoorbeeld, die oudere besturingssystemen van zowel iOS als Android niet meer ondersteunt.

Laat je me weten of het mogelijk is om te updaten?

Groetjes,
Jihane
Badge +2
@Jihane Update lukt niet meer. Het is net als ik al een oudje. Die hoeven geen ondersteuning meer. Mijn pensioen is ook al 10 jaar niet meer geüpdatet.

De app werkt overigens nog wel steeds goed.
Beste @Janf43

Om een voorbeeld te geven van het tablet dat bij mij het beste werkt (Samsung), een ouder exemplaar werkt ook bij mij minder met alle eerbied.🙂

Wanneer heeft jouw iPad (tablet) de laatste (beveiligings)update ontvangen?
**Edit, de laatste update heb je al vermeldt

Reputatie 7
Badge +10
Hi allemaal,

Helder! 🙂 Ik zal aan Insided vragen wat de noodzakelijke specificaties zijn die nodig zijn om het forum correct te laten draaien. Ik laat het weten!

Groetjes,
Jihane
Reputatie 7
Badge +10
Hi Jan,

Ik heb het overlegd met Insided. Ze gaven aan dat het op veel andere oudere tablets wel werkt, maar dat deze specifieke versie van iOS niet meer lekker loopt vanwege veroudering. Omdat er bijna geen mensen zijn die met dit besturingssysteem het forum hebben opgezocht, wordt er helaas geen zaak van gemaakt om dit aan te passen.

Sorry! 😞 Heb je een ander apparaat waarmee je het forum kunt gebruiken?

Groetjes,
Jihane

Reageer