.

Beantwoord

Iphone 5s internet

  • 8 July 2014
  • 5 reacties
  • 1857 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
Ik heb een iPhone 5s en daar kan ik alleen 4g mee aanzetten en geen 3g... Moet ik nu per se 4g in mijn bundel nemen?
icon

Beste antwoord door Ernst 9 July 2014, 14:34

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi Marie, wat leuk dat je je vraag op ons forum stelt :)

Het gekke van een iPhone 5S is dat je in de telefoon zelf niet meer kunt kiezen voor 3G. Dit betekent echter niet dat je alleen maar met 4G kunt internetten. Zolang je geen 4G bundel hebt, zit je gewoon op 3G.

In je verbruiksgegevens zie ik nog geen internetgebruik, dus het lijkt alsof je het nog niet werkend hebt 😕
Heb je in Instellingen > Mobiel netwerk de 'Mobiele data' en 'Schakel 4G in' wel aanstaan?
En wat heb je bij Mobiel datanetwerk staan?
Daar zal het volgende moeten staan;
APN: portalmmm.nl
Gebruikersnaam en Wachtwoord hoef je niets in te vullen.

Kun je laten weten of het zo werkt?
Bedankt voor de snelle reactie! Ik heb alles wat je schreef geprobeerd maar het werkt nog steeds niet... Ik ben nu wel in het buitenland maar heb dat bij instellingen aangezet. Wat kan ik nu het best doen?
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Marie,

Als je in het buitenland bent zal in je telefoon ook bij Instellingen > Mobiel netwerk Dataroaming moeten aanstaan.
Dat zorgt er voor dat je ook kunt internetten met buitenlandse netwerken.

Ik heb je aansluiting laten checken en je optie 'Internet op je buitenland - Buitenland' is goed aangezet.

Laat je weten of Dataroaming in je telefoon aanstaat en of het dan wél lukt?
Ja super hij doet het!! Heel erg bedankt voor de hulp 🙂
Badge +6
Goed om te horen, graag gedaan namens Ernst, Marie! :)

Mocht je nog andere vragen en/of opmerkingen hebben, dan weet je ons te vinden hè! 🙂

Reageer