.

Beantwoord

iPhone 5 insert valid simcard with no pinlock

  • 20 March 2013
  • 7 reacties
  • 2285 Bekeken

goedemorgen,

Im heb mijn nano simaart geactiveerd. Deze in mijn unlocked iphone 5 gedaan en deze geeft aan dat ik een valid simcar with no pinlock moet gebruiken.
Wat nu? Ik heb nog één pincodepoging.
Ik hoor graag van u.
Alvast bedankt. 
icon

Beste antwoord door Natascha 21 March 2013, 12:26

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Het is een standaard melding van de iphone als hij voor het eerst aangezet wordt. Het lijkt er alleen op dat je de verkeerde pincode aan het invullen bent tijdens het ontgrendelen als je nog maar 1x mag proberen. Heb je wel de goeie pincode gecheckt via mijn simyo op de site?

Ik heb zelf ook een iphone 5 en er kan gewoon een pincode op je simkaart staan ondanks de melding.
Dank je wel voor je reactie.
Ik heb mijn pincode nogmaals gecheckt. Mijn laatste poging gebruikt en nu heb ik weer 10 nieuwe pogingen. Weer geprobeerd en 9 over.
Apart.
Reputatie 2
Badge +1
Je kan eventueel ook even de simkaart in een andere telefoon kunnen stoppen en de pincode er tijdelijk afhalen. Dan weer in je iphone en als hij geactiveerd is weer de pincode erop.
Ik heb simyo gebeld. Het is opgelost!
Dank je wel voor je reacties!
Badge +6
Ik heb simyo gebeld. Het is opgelost!
Dank je wel voor je reacties!


Hoi Telefoon,

Fijn te horen dat het probleem is opgelost.

@ Ronald Renes bedankt voor het meedenken.
Reputatie 7
Ik heb simyo gebeld. Het is opgelost!
Dank je wel voor je reacties!


Hallo telefoon, zou je de oplossing met ons kunnen en willen delen, zodat anderen hier mogelijk hun voordeel uit kunnen halen?
Reputatie 5
Badge +10
Hallo telefoon, zou je de oplossing met ons kunnen en willen delen, zodat anderen hier mogelijk hun voordeel uit kunnen halen?

Voor andere forum bezoekers is het inderdaad zeer nuttig wanneer de geboden oplossing wordt gedeeld.

Groetjes,

Alex

Reageer