.

Beantwoord

iPhone 5 gebruik

  • 31 May 2013
  • 6 reacties
  • 776 Bekeken

Badge
Hallo,

Ik heb nu een iPhone 5 en heb alles gedaan maar ik kan niet bellen en sms'en weten jullie misschien hoe ik nu kan bellen en sms'en moet ik ergers iets invullen of activeren? Ik hoop op een spoedige reactie.

Mvg Dick Verhoeven
icon

Beste antwoord door Natascha 3 June 2013, 11:14

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Heb je de simkaart al in een andere telefoon geprobeerd?
Heb je wel netwerk met je telefoon?
Ik heb ook een iphone 5 maar je hoeft niets te installeren verder....

Wat je wel even kan doen is je home-knop en je aan/uit knop tegelijk ingedrukt houden totdat het scherm op zwart gaat en het appeltje verschijnt, dit is een zogenaamde soft reset en kan ook helpen.

Succes!
Badge
Allemaal al gedaan maar het helpt niet. En ik heb nu een nanokaartje en geen andere telefoon heeft er zo een. Dus dat heb ik nog niet gedaan. Maar op mijn oude telefoon krijg ik nog wel sms'en..heel vreemd
Badge +2
Ik heb ook een iPhone 5.....kreeg sano kaartje....ingestopt en......alles ging vanzelf heb zelfs niks geĂŻnstalleerd en ging vanzelf allemaal.Het loopt hier als een trein en ben er zeer tevreden mee. Wel zorgen dat je heb uit geschakeld als het kaartje er ingestopt word en de tijd gunnen om alles opgestart word dan moet het lukken.sucsses
Badge
Klopt maar ik moet contact opnemen met mijn provider daar was iets fout. Maar toch bedankt
Badge +6
Hallo,

Ik heb nu een iPhone 5 en heb alles gedaan maar ik kan niet bellen en sms'en weten jullie misschien hoe ik nu kan bellen en sms'en moet ik ergers iets invullen of activeren? Ik hoop op een spoedige reactie.

Mvg Dick Verhoeven


Hoi Dickske28,

Ik zie dat je vandaag contact hebt gehad met de telefonische klantenservice en dat er een melding is gemaakt bij de technische afdeling.

@ Ronald! & Carlina bedankt voor het meedenken.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Dickske28,

Ik zie dat je in mei een nano simkaart had aangevraagd. Nu zie ik ook dat er op 3/6 een nano simkaart is aangevraagd. Kan je even laten weten of deze werkt?

Groetjes,

Alex

Reageer