.

Beantwoord

iPhone 5 3G

  • 8 January 2013
  • 9 reacties
  • 802 Bekeken

Badge
Beste simyo,

Het lukt me maar niet om  een 3G verbinding te krijgen, ik heb het hele forum afgespeurd maar niets werkt.

wat kan ik nog doen, ik heb een iPhone 5
icon

Beste antwoord door nexfox 9 January 2013, 13:11

Bekijk originele reactie

9 reacties

Badge
Het is al opgelost, toch bedankt!
Reputatie 4
Badge +8
Fijn dat je het nog even meldt nexfox!
Zouden meer mensen moeten doen! :)
Badge
Ik krijg ook nog steeds geen 3G op mijn iPhone, toch is het abonnement al wel overgezet..... Wat nu?
Badge
Heb je al gekeken op Mijn Simyo --> overzicht. dan rechts onderin Internet op je mobiel / MMS of die aan staat? en die daar onder ook?

als dat allebij aanstaat zou je misschien de APN nog goed moeten instellen. hoe dat te doen eventjes in een sticky kijken van de iPhone 4S.

Ook je sim eruit halen en er weer in doen wilt helpen.

groetjes,
Badge +6
Hoi Nexfox,

Fijn te horen dat het probleem is opgelost en dat je internet werkt.
Bedankt dat je heb laten weten dat het werkt. 🙂
Badge +6
Ik krijg ook nog steeds geen 3G op mijn iPhone, toch is het abonnement al wel overgezet..... Wat nu?

Hoi Jagersma,

Welkom op het forum!
Van welke iPhone maak je gebruik dan kan ik je de juiste instellingen versturen.
Badge
Mijn 3G doet het na al het proberen nog steeds niet....... 
Sinds een paar dagen heb ik mijn abonnement aangepast en internet toegevoegd. Internet werkt echter niet. Ik heb niet eens een 3g icon op mijn toestel ( iphone 5). Vlgende al geprobeerd: toestel uit en aan te schakkelen, sim kaart uit, instellingen via kpnwebsite, niets werkt. 3G knop staat wel via instellingen aan, maar alsnog geen 3g icon en geen internet. Ligt het aan simkaart instellingen?
Badge +6
Sinds een paar dagen heb ik mijn abonnement aangepast en internet toegevoegd. Internet werkt echter niet. Ik heb niet eens een 3g icon op mijn toestel ( iphone 5). Vlgende al geprobeerd: toestel uit en aan te schakkelen, sim kaart uit, instellingen via kpnwebsite, niets werkt. 3G knop staat wel via instellingen aan, maar alsnog geen 3g icon en geen internet. Ligt het aan simkaart instellingen?

Hoi Irish,

Je vraag is hier beantwoord.

Reageer