.

Beantwoord

iPhone 4s, 3G aan --> bereik slecht

  • 19 November 2013
  • 3 reacties
  • 1295 Bekeken

Badge
Beste Simyo,

Wanneer ik op mijn iPhone 4S 3G aan zet, gaat mijn bereik van 5 balkjes naar 1 balkje. Wanneer ik 3G weer uit zet dan gaat mijn bereik meteen weer naar 5 balkjes. Dit gebeurt ongeacht de locatie waar ik mij bevind en is al zo sinds ik bij Simyo zit (5 dagen). Is dit een bekend probleem? Wat kan ik er aan doen? Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Ernst 20 November 2013, 10:57

Bekijk originele reactie

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hi Albert87,

In dit topic schrijf je
Zolang ik gebruik maak van mijn telefoon is 3G aanwezig en stabiel

Bedoel je nu dat je 3G aanwezig en stabiel op 1 balkje is?
Ik heb even wat navraag gedaan gedaan bij collega's, maar dit klinkt niemand in de oren als een bekend probleem. We kennen dit wél met de iPhone 4. De eerste serie daar van had antenne problemen die optraden wanneer je je telefoon op een bepaalde manier vastpakte. Dit gebeurt bij de 4S enkel nog wanneer je 'm zó beetpakt dat je alle antenne onderbrekingen met je vingers verbind.

Als je trouwens nog je bereik in balkjes ziet in plaats van bolletjes, kun je er ook aan denken om te upgraden naar iOS7. Ik weet niet zeker of dit je 3G issues verhelpt, maar je iPhone wordt er wel sneller van.
Badge
Hoi Ernst,

Ik bedoel in dat topic ermee dat ik met 3G gewoon hoge en stabiele download/upload snelheden haal, dat is het probleem niet. Zodra ik 3G aan zet schiet mijn telefonie bereik van 5 bolletjes naar 1 bolletje (ik heb iOS 7, ik bedoelde vanaf het begin al bolletjes, maar dacht dat dit verwarrend zou klinken). Ik hou mijn telefoon niet vast terwijl ik doe, heb hem gewoon op tafel liggen. Zodra ik 3G uit zet, schiet het telefonie bereik weer van 1 bolletje naar 5. Hopelijk is het duidelijk zo. Is er misschien iets mis met de 3G hardware in mijn telefoon?
Badge +8
Hoi Ernst,

Ik bedoel in dat topic ermee dat ik met 3G gewoon hoge en stabiele download/upload snelheden haal, dat is het probleem niet. Zodra ik 3G aan zet schiet mijn telefonie bereik van 5 bolletjes naar 1 bolletje (ik heb iOS 7, ik bedoelde vanaf het begin al bolletjes, maar dacht dat dit verwarrend zou klinken). Ik hou mijn telefoon niet vast terwijl ik doe, heb hem gewoon op tafel liggen. Zodra ik 3G uit zet, schiet het telefonie bereik weer van 1 bolletje naar 5. Hopelijk is het duidelijk zo. Is er misschien iets mis met de 3G hardware in mijn telefoon?


Hoi Albert87,

Je hebt ook een ander topic geopend over hetzelfde probleem? Ik sluit deze daarom en dan helpen we je in het andere topic verder. Anders gaan er dingen door elkaar lopen, en zo blijft het forum overzichtelijk 🙂

Groetjes,
Charlene