Skip to main content
Sinds de update van iOs 6 heb ik steeds het probleem dat als ik hem een lange tijd uit heb staan, bijvoorbeeld 's nachts dat er staat dat ik mijn iPhone aan iTunes moet zetten. Maar iTunes zegt dan dat me iPhone is beschadigd. Er staat linksboven zoeken.. en in het beeld staat iOs 6 wat ik moet configureren, maar dat werkt ook niet. En na een lange tijd, een dag ongeveer en ik hem weer aan en uit doe, pakt ie pas mijn simkaart weer. Maar dit is heel irritant en ik ben dus ook niet bereikbaar. Ik weet ook niet wat ik moet doen. Me iPhone is 2 jaar oud .
Sinds de update van iOs 6 heb ik steeds het probleem dat als ik hem een lange tijd uit heb staan, bijvoorbeeld 's nachts dat er staat dat ik mijn iPhone aan iTunes moet zetten. Maar iTunes zegt dan dat me iPhone is beschadigd. Er staat linksboven zoeken.. en in het beeld staat iOs 6 wat ik moet configureren, maar dat werkt ook niet. En na een lange tijd, een dag ongeveer en ik hem weer aan en uit doe, pakt ie pas mijn simkaart weer. Maar dit is heel irritant en ik ben dus ook niet bereikbaar. Ik weet ook niet wat ik moet doen. Me iPhone is 2 jaar oud .



En voor de update van iOs 6 deed alles het nog prima.
Tijd voor een tripje amsterdam naar de apple store om je phone te laten checken, niet vergeten eerst een afspraak te maken 😉
Er zit geen garantie meer op. Hij dot nu eindelijk weer normaal, maar gebeurd toch wel weer.
Sinds de update van iOs 6 heb ik steeds het probleem dat als ik hem een lange tijd uit heb staan, bijvoorbeeld 's nachts dat er staat dat ik mijn iPhone aan iTunes moet zetten. Maar iTunes zegt dan dat me iPhone is beschadigd. Er staat linksboven zoeken.. en in het beeld staat iOs 6 wat ik moet configureren, maar dat werkt ook niet. En na een lange tijd, een dag ongeveer en ik hem weer aan en uit doe, pakt ie pas mijn simkaart weer. Maar dit is heel irritant en ik ben dus ook niet bereikbaar. Ik weet ook niet wat ik moet doen. Me iPhone is 2 jaar oud .

En voor de update van iOs 6 deed alles het nog prima.

Er zit geen garantie meer op. Hij dot nu eindelijk weer normaal, maar gebeurd toch wel weer.



Hoi lisetteisdenaam,



Wat je kunt proberen is een handmatige reset van je toestel:

Dit kan zeker helpen.



-Aan/uit knop ingedrukt houden samen met de thuisknop (ronde knop scherm)

-Allebei indrukken en ingedrukt houden tot appeltje wegvalt en weer omhoog komt



Hij gaat nu langzaam weer opstarten en zal zichzelf aanmelden op netwerk.



Ik heb ook een iPhone 4, mijne doet ook een beetje raar de laatste tijd. maar ik weet ook niet of het aan de leeftijd van mijn toestel ligt, of aan die update.. Hopen dat er gauw een nieuwe update komt? ;)



Groetjes,

Charlene

Reageer