Skip to main content
antwoord

iPhone 4 3G

  • January 10, 2013
  • 9 reacties
  • 1111 Bekeken

Forum|alt.badge.img
Ik heb een iPhone 4. En mijn internet doet het niet. Ik heb ook nooit een bericht gehad over internet. Toen heb ik een bericht gestuurd met ja naar 1300 . Toen kreeg ik dit :

Het is helaas niet mogelijk om uw telefoon te configureren. Voor assistentie kunt u contact opnemen met Customer Support. /Simyo

Toen heb ik 3 weken lang naar simyo gebeld. Maar die namen niet op...

Help hoe krijg ik me internet geactiveerd ?!!

Juliette

Beste antwoord door Natascha

Hoi Juliette,

Ik heb je een e-mail gestuurd met de juiste instellingen voor je toestel.

9 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Actief Simyaan
  • January 10, 2013
Ik heb een iPhone 4. En mijn internet doet het niet. Ik heb ook nooit een bericht gehad over internet. Toen heb ik een bericht gestuurd met ja naar 1300 . Toen kreeg ik dit :

Het is helaas niet mogelijk om uw telefoon te configureren. Voor assistentie kunt u contact opnemen met Customer Support. /Simyo

Toen heb ik 3 weken lang naar simyo gebeld. Maar die namen niet op...

Help hoe krijg ik me internet geactiveerd ?!!

Juliette


Hoi Juiette,

probeer het eens via deze manier: http://www.kpn.com/prive/service/Mobiel/toestelhulp.htm#/apple vervolgens -> de juiste iPhone selecteren -> Internet -> handmatig instellen.

Ik hoop voor je dat het lukt 🆒

Gr MRF NL

Forum|alt.badge.img
  • auteur
  • Startend Simyaan
  • January 10, 2013
Ik heb het opgevolgd maar ik weet me pukcode niet dus mijn Simkaart doet t niet
...

Scotsman
Forum|alt.badge.img+9
  • Forum expert
  • January 10, 2013
Ik heb het opgevolgd maar ik weet me pukcode niet dus mijn Simkaart doet t niet
...


De PUK-code zou je op Mijn Simyo moeten kunnen vinden, onder Gegevens en Instellingen.

Forum|alt.badge.img
  • auteur
  • Startend Simyaan
  • January 10, 2013
Ik heb m . Maar het is niet gelukt nog steeds geen internet

Natascha
Forum|alt.badge.img+6
  • Oud-moderator
  • antwoord
  • January 11, 2013
Hoi Juliette,

Ik heb je een e-mail gestuurd met de juiste instellingen voor je toestel.

Forum|alt.badge.img
  • auteur
  • Startend Simyaan
  • January 14, 2013
Zou je de email nog een keer willen sturen? Ik zie het er namelijk niet tussen staan.

Bedankt

Forum|alt.badge.img+1
  • Oud-moderator
  • January 15, 2013
Hey Juliette,

Ik heb de instellingen nogmaals naar jouw email verstuurd.

Forum|alt.badge.img
  • auteur
  • Startend Simyaan
  • February 14, 2013
Hij doet het nog steeds niet.. Symio is ook voor geen eene meter te bereiken. Wat is dit voor maatschappij? Ik zit nu al 2 maanden zonder internet. Maar wel betalen! Jezus...

Alex
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud Community Manager
  • February 15, 2013
Hoi Juliette,

Ik zie dat je de optie 'internet op je mobiel/mms' op 2/1/13 hebt uit gezet. Als deze optie uit staat kun je technisch gezien geen verbinding maken met internet via ons netwerk. Ik raad je daarom aan de optie aan te zetten en daarna je toestel uit/aan te zetten.

Kan je even laten weten of het dan wel werkt?

Groetjes,

Alex