.

Beantwoord

iPhone 4 3G

  • 10 January 2013
  • 9 reacties
  • 1110 Bekeken

Badge
Ik heb een iPhone 4. En mijn internet doet het niet. Ik heb ook nooit een bericht gehad over internet. Toen heb ik een bericht gestuurd met ja naar 1300 . Toen kreeg ik dit :

Het is helaas niet mogelijk om uw telefoon te configureren. Voor assistentie kunt u contact opnemen met Customer Support. /Simyo

Toen heb ik 3 weken lang naar simyo gebeld. Maar die namen niet op...

Help hoe krijg ik me internet geactiveerd ?!!

Juliette
icon

Beste antwoord door Natascha 11 January 2013, 13:33

Bekijk originele reactie

9 reacties

Badge
Ik heb een iPhone 4. En mijn internet doet het niet. Ik heb ook nooit een bericht gehad over internet. Toen heb ik een bericht gestuurd met ja naar 1300 . Toen kreeg ik dit :

Het is helaas niet mogelijk om uw telefoon te configureren. Voor assistentie kunt u contact opnemen met Customer Support. /Simyo

Toen heb ik 3 weken lang naar simyo gebeld. Maar die namen niet op...

Help hoe krijg ik me internet geactiveerd ?!!

Juliette


Hoi Juiette,

probeer het eens via deze manier: http://www.kpn.com/prive/service/Mobiel/toestelhulp.htm#/apple vervolgens -> de juiste iPhone selecteren -> Internet -> handmatig instellen.

Ik hoop voor je dat het lukt 🆒

Gr MRF NL
Badge
Ik heb het opgevolgd maar ik weet me pukcode niet dus mijn Simkaart doet t niet
...
Reputatie 7
Badge +9
Ik heb het opgevolgd maar ik weet me pukcode niet dus mijn Simkaart doet t niet
...


De PUK-code zou je op Mijn Simyo moeten kunnen vinden, onder Gegevens en Instellingen.
Badge
Ik heb m . Maar het is niet gelukt nog steeds geen internet
Badge +6
Hoi Juliette,

Ik heb je een e-mail gestuurd met de juiste instellingen voor je toestel.
Badge
Zou je de email nog een keer willen sturen? Ik zie het er namelijk niet tussen staan.

Bedankt
Reputatie 2
Badge +1
Hey Juliette,

Ik heb de instellingen nogmaals naar jouw email verstuurd.
Badge
Hij doet het nog steeds niet.. Symio is ook voor geen eene meter te bereiken. Wat is dit voor maatschappij? Ik zit nu al 2 maanden zonder internet. Maar wel betalen! Jezus...
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Juliette,

Ik zie dat je de optie 'internet op je mobiel/mms' op 2/1/13 hebt uit gezet. Als deze optie uit staat kun je technisch gezien geen verbinding maken met internet via ons netwerk. Ik raad je daarom aan de optie aan te zetten en daarna je toestel uit/aan te zetten.

Kan je even laten weten of het dan wel werkt?

Groetjes,

Alex

Reageer