Skip to main content

.

Ik heb een iPhone 4. En mijn internet doet het niet. Ik heb ook nooit een bericht gehad over internet. Toen heb ik een bericht gestuurd met ja naar 1300 . Toen kreeg ik dit :



Het is helaas niet mogelijk om uw telefoon te configureren. Voor assistentie kunt u contact opnemen met Customer Support. /Simyo



Toen heb ik 3 weken lang naar simyo gebeld. Maar die namen niet op...



Help hoe krijg ik me internet geactiveerd ?!!



Juliette
Ik heb een iPhone 4. En mijn internet doet het niet. Ik heb ook nooit een bericht gehad over internet. Toen heb ik een bericht gestuurd met ja naar 1300 . Toen kreeg ik dit :



Het is helaas niet mogelijk om uw telefoon te configureren. Voor assistentie kunt u contact opnemen met Customer Support. /Simyo



Toen heb ik 3 weken lang naar simyo gebeld. Maar die namen niet op...



Help hoe krijg ik me internet geactiveerd ?!!



Juliette





Hoi Juiette,



probeer het eens via deze manier: http://www.kpn.com/prive/service/Mobiel/toestelhulp.htm#/apple vervolgens -> de juiste iPhone selecteren -> Internet -> handmatig instellen.



Ik hoop voor je dat het lukt 🆒



Gr MRF NL
Ik heb het opgevolgd maar ik weet me pukcode niet dus mijn Simkaart doet t niet

...
Ik heb het opgevolgd maar ik weet me pukcode niet dus mijn Simkaart doet t niet

...




De PUK-code zou je op Mijn Simyo moeten kunnen vinden, onder Gegevens en Instellingen.
Ik heb m . Maar het is niet gelukt nog steeds geen internet
Hoi Juliette,



Ik heb je een e-mail gestuurd met de juiste instellingen voor je toestel.
Zou je de email nog een keer willen sturen? Ik zie het er namelijk niet tussen staan.



Bedankt
Hey Juliette,



Ik heb de instellingen nogmaals naar jouw email verstuurd.
Hij doet het nog steeds niet.. Symio is ook voor geen eene meter te bereiken. Wat is dit voor maatschappij? Ik zit nu al 2 maanden zonder internet. Maar wel betalen! Jezus...
Hoi Juliette,



Ik zie dat je de optie 'internet op je mobiel/mms' op 2/1/13 hebt uit gezet. Als deze optie uit staat kun je technisch gezien geen verbinding maken met internet via ons netwerk. Ik raad je daarom aan de optie aan te zetten en daarna je toestel uit/aan te zetten.



Kan je even laten weten of het dan wel werkt?



Groetjes,



Alex

Reageer