.

Beantwoord

Iphone 3 unlockcode

  • 27 February 2013
  • 2 reacties
  • 466 Bekeken

Badge
Hallo,

ik heb afgelopen week een oude iphone 3 gekregen van mn tante. Deze is simlockvrij gemaakt en ik was vandaag van plan om mijn simyo simkaart erin te doen. Dit heb ik gedaan en nu staat er op itunes, en op mn telefoon het volgende:
De SIM-kaart in deze iPhone wordt niet ondersteund.Alleen compatibele SIM-kaarten van een bevoegde leverancier kunnen worden gebruikt om de iPhone te activeren. Plaats alstublieft de SIM-kaart die bij uw iPhone werd geleverd of ga naar een bevoegde leverancier voor een vervangende SIM-kaart.



Wat moet ik nu doen om de iphone te activeren en er mee te bellen etc. ?

gr jeroen
icon

Beste antwoord door Ronald! 27 February 2013, 20:27

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Deze melding betekent dat je iphone nog niet simlockvrij is, en dus alleen werkt met een simkaart van de provider die de iphone heeft geleverd. Houdt er ook rekening mee dat een iphone alleen maar simlockvrij gemaakt kan worden door de provider die de telefoon destijds heeft geleverd (t-mobile gok ik).
Reputatie 2
Badge +1
Hey Jeroenm,

Zoals Ronald renes aangaf duidt dit op een simlock. Indien het toestel langer dan een jaar geleden is aangeschaft kan deze door de provider in kwestie vaak kosteloos simlockvrij gemaakt worden.

@Ronald renes, Bedankt voor jouw antwoord!

Reageer