.

iOS 7 morgen vanaf 19:00 uur verwacht: bereid je nu voor

  • 17 September 2013
  • 27 reacties
  • 12048 Bekeken

Badge +1
Op woensdag 18 september brengt Apple iOS 7 uit voor alle iPhones, iPads en iPods vanaf de iPhone 4, iPad 2, iPad mini en iPod touch vijfde generatie. iOS 7 wordt vanaf 19:00 uur Nederlandse tijd verwacht. De update zal dan over the air en via iTunes worden aangeboden.

http://www.apple.com/nl/ios/ios7/

http://www.apple.com/nl/pr/library/2013/09/10iOS-7-With-Completely-Redesigned-User-Interface-Great-New-Features-Available-September-18.html

27 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi Natascha, ik vind het er dus absoluut niet mooi uitzien op de iphone. Lelijk. Ze hebben het bij Apple over diepere gedachtes achter de nieuwe vormgeving van de icons, die door een of andere pief uitgedacht zijn. Die heeft waarschijnlijk naar goejekoop Chineserig speelgoed gekeken, dat is mijn diepere gedachte. 😉 Da's 1 en het is ook niet helemaal bugvrij, althans op de 4 serie niet.  Er zal wel snel weer een ritsje updates volgen. En ook op de iPad is het nog niet helemaal koosjer. 
Jammer, het mooie speciale imago van de iPhone gaat er op die manier heel snel van af met plastic en neonkleuren. Maar.....da's mijn mening. 
Badge +8
Ik was snel aan iOS 7 gewend. Ziet er fris uit en "it just works", tenminste voor mij en m'n iPhone 5.Hoi Natascha, ik vind het er dus absoluut niet mooi uitzien op de iphone. Lelijk. Ze hebben het bij Apple over diepere gedachtes achter de nieuwe vormgeving van de icons, die door een of andere pief uitgedacht zijn. Die heeft waarschijnlijk naar goejekoop Chineserig speelgoed gekeken, dat is mijn diepere gedachte. 😉 Da's 1 en het is ook niet helemaal bugvrij, althans op de 4 serie niet.  Er zal wel snel weer een ritsje updates volgen. En ook op de iPad is het nog niet helemaal koosjer. 
Jammer, het mooie speciale imago van de iPhone gaat er op die manier heel snel van af met plastic en neonkleuren. Maar.....da's mijn mening. 


Hoi scotsman en de leon,

Ik heb de mijne nog niet geupdate. Loopt nu al langzaam omdat ik hem zo vol gepropt heb. En mijn batterij is inmiddels ook in een uur of twee leeg. Ga jij echt apple verlaten de leon? Moet ik me dan ook serieus gaan verdiepen in andere toestellen? ;)

Groetjes,
Charlene

Reageer