Skip to main content

Hoi allen met een iPhone,

Sinds gisterenavond is de grootste update van Apple voor o.a. de iPhone gelanceerd.
Je kunt dus nu iOS 18 downloaden en installeren op je iPhone.

Het zou daarmee ook zomaar kunnen, dat mede klanten die last hebben van het netwerkprobleem (iPhone uit de series 11, 12 en SE2020), hiermee het probleem mogelijk kunnen verhelpen.
Ook omdat de aanbiedersinstellingen ook zijn aangepast naar versie 59.0.

Alle ins en outs over iOS 18 lees je hier: iOS 18 (Apple Inc.)

Overige informatie vindt je hier: iOS 18 (iCulture.nl)

Zelf heb ik hem al gedownload en geïnstalleerd op mijn iPhone 14 Pro Max, en ben nog geen bugs tegengekomen.

Hoi @Michel.uit.Arnhem,

Wat tof dat je het initiatief hebt genomen om hier een stukje over te schrijven! Ik denk dat veel klanten hier iets aan zullen hebben, bedankt! 😊

Groetjes,
Seren


Hoi @Seren 

Bedankt voor je compliment, ben ik uiteraard blij 😊 mee.
Ondanks dat het de grootste Apple iOS update van het jaar is, en het altijd goed en verstandig is om een nieuwe update te installeren op je iPhone, heeft deze update nog niet geleid tot structurele verbeteringen met de iPhone 11, 12 en SE2020 op het mobiele netwerk van KPN.

Op de community van KPN zelf, wordt dit door verschillende klanten ook bevestigd.

Dus het is sowieso goed om deze update te downloaden en te installeren op je iPhone, maar ga er dus niet vanzelfsprekend vanuit dat daarmee het netwerk probleem wordt opgelost.

Zelf heb ik de iPhone 14 Pro Max en ik merk zelf wel verbeteringen.
Omdat ik mijn abonnement bij moederbedrijf KPN zelf heb, merk ik tevens een veel stabielere en betere 5G verbinding, dan voor deze update.

Op het 4G netwerk van KPN zit vrijwel niet meer, dus daar kan ik weinig over zeggen.
Mijn Simyo Prepaid zit een een standaard Nokia telefoon, en daarvan is de 4G verbinding gewoon goed.


Reageer