.

Beantwoord

internetprobleem 3G IPhone 5

  • 17 February 2014
  • 5 reacties
  • 2254 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Ik ervaar sinds hedenochtend dat ik geen 3G verbinding meer heb op mijn IPhone 5 toestel. Heb ook al de internetinstellingen via het stappenplan dat simyo klantenservice opgeeft doorlopen door de internetinstellingen te herstellen. Helaas mocht dit niet baten. Ik zou graag de oplossing voor dit probleem willen horen aangezien ik wel betaal voor een werkende 3G verbinding 😕

M.v.g.
D. Veen
icon

Beste antwoord door Charlene 18 February 2014, 12:35

Bekijk originele reactie

5 reacties

Badge +8
Ik ervaar sinds hedenochtend dat ik geen 3G verbinding meer heb op mijn IPhone 5 toestel. Heb ook al de internetinstellingen via het stappenplan dat simyo klantenservice opgeeft doorlopen door de internetinstellingen te herstellen. Helaas mocht dit niet baten. Ik zou graag de oplossing voor dit probleem willen horen aangezien ik wel betaal voor een werkende 3G verbinding 😕

M.v.g.
D. Veen


Hoi DVeen,

Welkom op het forum:) Goed dat je het komt vragen.
Ik zie dat je aansluiting op dit moment geblokkeerd is, omdat je heel veel kosten hebt gemaakt voor internet buiten je bundel. Was je je daar bewust van?
Bij een bepaalde grens aan kosten wordt je dan uit voorzorg automatisch geblokkeerd. Ik zal je even een email sturen met hoe we je weer kunnen deblokkeren.

Groetjes,
Charlene
beste,
ik heb precies hetzelfde probleem. na dat ik over mijn abbonoment ben gegaan kan ik mijn internet niet meer gebruiken. ik heb alle internet instellingen al geprobeert maar niks werkt. zou u misschien kunnen uitleggen hoe ik het moet deblokkeren?
m.v.g
micha van der lee
Badge +8
Hoi mjmvanderlee,

Welkom op het forum :)

Ik zie dat je de optie Internet op je Mobiel op 11-2-2014 hebt uitgezet. En dat je hem gisterenavond weer aan hebt gezet. Is je berichtje van daarna? Heb je je toestel al eens uit en weer aan gezet? Ik hoor graag van je of je nu wel van internet gebruik kunt maken.

Groetjes,
Charlene
beste charlene,
ik heb mijn internet inderdaad weer aangezet gisteravond. vanochtend deed mijn internet het geukkig ook weer. aleen doet hij het sinds vamiddag opeens niet meer. hoe komt dit? ik heb namelijk niks gedaan.

m.v.g
micha
Badge +8
Hoi mjmvanderlee,

Ik zie dat je inmiddels hierover hebt kunnen bellen, en dat ze het rechtgezet hebben voor je. Er was toch nog een soort technische hapering ontstaan. Gelukkig is dit nu weer in orde.
Kun je ook weer gebruik maken van internet?

Groetjes,
Charlene

Reageer