ik heb voor mijn dochter een iphone 5c gekocht en al een tijdje een internet abonnement erbij genomenÂ
na email vraag (3 dagen wachten) werkt het nog steeds nietÂ
ben er al wel achter dat je internet nederland speciaal moet aanvinken op de website
maar als ik op het toestel  mobiele data opnieuw instel krijg ik portalmmm.nl op de APN
maar geen internet op m'n browser
telefoon werkt uitstekend
maar betaal al maanden voor internetÂ
en vind na uuren symio vragen of forum geen antwoorden op mijn vragen
zeer frustrerend
vr grjanb
Bladzijde 1 / 1
Hoi mariar, welkom op het Simyo forum :)
Ik heb je vraag even verplaatst naar het subforum iPhone / iOS. Andere forumgebruikers met dezelfde vraag kunnen jouw vraag en het antwoord zo beter vinden.
In je gegevens zie ik dat je al eerder via e-mail de volgende instellingen hebt gekregen:
Ga naar Instellingen > (Algemeen) > (Mobiel) Netwerk > Mobiel Datanetwerk en vul de volgende instellingen in:
APN: portalmmm.nl
Gebruikersnaam: KPN
Wachtwoord: GPRS
Jouw aansluiting is geschikt om mee te kunnen internetten, dat heb ik dubbel gecheckt. Heb je bij Instellingen > Mobiel netwerk bij Mobiele data het schuifje op groen staan?
Ik heb je vraag even verplaatst naar het subforum iPhone / iOS. Andere forumgebruikers met dezelfde vraag kunnen jouw vraag en het antwoord zo beter vinden.
In je gegevens zie ik dat je al eerder via e-mail de volgende instellingen hebt gekregen:
Ga naar Instellingen > (Algemeen) > (Mobiel) Netwerk > Mobiel Datanetwerk en vul de volgende instellingen in:
APN: portalmmm.nl
Gebruikersnaam: KPN
Wachtwoord: GPRS
Jouw aansluiting is geschikt om mee te kunnen internetten, dat heb ik dubbel gecheckt. Heb je bij Instellingen > Mobiel netwerk bij Mobiele data het schuifje op groen staan?
Hallo ernst, mijn nummer is gisteren omgezet naar Simyo, bellen en sms-sen gaat prima. Internet werkt niet. Als ik een sms met ja stuur dan krijg ik een bericht dat mijn nummer niet is gevonden. Ook het ingeven van de door jou genoemde mobiel datanetwerkinstellingen helpt niet. Wat kan ik nog meer proberen?
Alvast bedankt voor je antwoord. Mvg, Diana
Alvast bedankt voor je antwoord. Mvg, Diana
Hoi Dvbrug,
Wat voor toestel gebruik je? Dan kunnen we je gerichter helpen. Elk toestel heeft namelijk zijn eigen instellingen.
Voor de meeste smartphones kun je niet via een sms de instellingen ontvangen. Je kunt ze er dan zelf handmatig inzetten.
De internet optie heb ik voor je gecontroleerd, die staat aan, dus je kan van ons uit gezien met internet verbinding maken.
Laat je even weten welk toestel je gebruikt?
Groetjes,
Charlene
Wat voor toestel gebruik je? Dan kunnen we je gerichter helpen. Elk toestel heeft namelijk zijn eigen instellingen.
Voor de meeste smartphones kun je niet via een sms de instellingen ontvangen. Je kunt ze er dan zelf handmatig inzetten.
De internet optie heb ik voor je gecontroleerd, die staat aan, dus je kan van ons uit gezien met internet verbinding maken.
Laat je even weten welk toestel je gebruikt?
Groetjes,
Charlene
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.