Skip to main content
ik heb voor mijn dochter een iphone 5c gekocht en al een tijdje een internet abonnement erbij genomen 

na email vraag (3 dagen wachten) werkt het nog steeds niet 

ben er al wel achter dat je internet nederland speciaal moet aanvinken op de website

maar als ik op het toestel  mobiele data opnieuw instel krijg ik portalmmm.nl op de APN

maar geen internet op m'n browser

telefoon werkt uitstekend

maar betaal al maanden voor internet 

en vind na uuren symio vragen of forum geen antwoorden op mijn vragen

zeer frustrerend

vr grjanb
Hoi mariar, welkom op het Simyo forum :)



Ik heb je vraag even verplaatst naar het subforum iPhone / iOS. Andere forumgebruikers met dezelfde vraag kunnen jouw vraag en het antwoord zo beter vinden.



In je gegevens zie ik dat je al eerder via e-mail de volgende instellingen hebt gekregen:

Ga naar Instellingen > (Algemeen) > (Mobiel) Netwerk > Mobiel Datanetwerk en vul de volgende instellingen in:

APN: portalmmm.nl

Gebruikersnaam: KPN

Wachtwoord: GPRS



Jouw aansluiting is geschikt om mee te kunnen internetten, dat heb ik dubbel gecheckt. Heb je bij Instellingen > Mobiel netwerk bij Mobiele data het schuifje op groen staan?
Hallo ernst, mijn nummer is gisteren omgezet naar Simyo, bellen en sms-sen gaat prima. Internet werkt niet. Als ik een sms met ja stuur dan krijg ik een bericht dat mijn nummer niet is gevonden. Ook het ingeven van de door jou genoemde mobiel datanetwerkinstellingen helpt niet. Wat kan ik nog meer proberen?

Alvast bedankt voor je antwoord. Mvg, Diana
Hoi Dvbrug,



Wat voor toestel gebruik je? Dan kunnen we je gerichter helpen. Elk toestel heeft namelijk zijn eigen instellingen.

Voor de meeste smartphones kun je niet via een sms de instellingen ontvangen. Je kunt ze er dan zelf handmatig inzetten.

De internet optie heb ik voor je gecontroleerd, die staat aan, dus je kan van ons uit gezien met internet verbinding maken.



Laat je even weten welk toestel je gebruikt?



Groetjes,

Charlene

Reageer