.

Beantwoord

In huis geen bereik

  • 14 January 2014
  • 2 reacties
  • 1180 Bekeken

Beste,

Sinds ik terug ben in Nederland met een nieuwe telefoon heb ik slecht bereik in huis met Simyo.
Vorigjaar gebruikte ik Simyo met een blackberry en had ik prima bereik in huis, maar nu niet meer.

Ik heb nu een Iphone 4. Deze heb ik gekocht in Azie.
Zijn er instellingen die ik moet verranderen om mijn telefoon op het Simyo netwerk in Nederland te kunnen gebruiken of is mijn telefoon gewoon slecht / antenne kapot?

Bedankt,
icon

Beste antwoord door Scotsman 14 January 2014, 12:45

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Als bezitter van een niet-Nederlandse iPhone 5 kan ik je vertellen dat ik nooit iets aan de instellingen hoef te veranderen zodra ik voet op Nederlandse bodem heb gezet. Ik verwissel mijn UK simkaart voor de Simyo kaart en hup, het werkt. Misschien dat de Blackberry een supergevoelige antenne had, of dat er toch een probleem is met de antenne van de iPhone 4. Ken je niet iemand die ook een iPhone 4 heeft om te kijken of die het beter doet?

Het is ook mogelijk dat je met dit probleem: http://www.iphoneclub.nl/78719/gedetaileerde-analyse-iphone-4-antenne-probleem/ te maken hebt.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Corlijn, welkom op het Simyo forum :)

Heeft het antwoord van Scotsman je al geholpen? Zo ja, horen we dat graag. Zo niet, dan ook ;)


Scotsman, dank voor het antwoorden!

Reageer